vytisknout velikost písma BMW M235 alias "nová E46" má slovenskú cenu, je veľmi rozumná

Mníchovská automobilka zverejnila ceny novej dvojkovej rady pre slovenský trh. Ponuka zatiaľ obsahuje tri motorizácie.
BMW M235 alias "nová E46" má slovenskú cenu, je veľmi rozumná

Bez väčšieho rozruchu sa obišiel oficiálny príchod nového BMW radu 2 na slovenský trh. V súlade s novým názvoslovím áut s modrobielou vrtuľou na kapote má nástupca jedničkového kupé v názve párnu číslovku. Podobne aj kupé radu 3 zmenilo meno na rad 4.

Známe su už aj ceny. Za BMW 220i s výkonom 184 koní žiada importér 28 125 eur. Základná výbava obsahuje 16" kolesá z ľahkej zliatiny, čierne látkové čalúnenie sedadiel, klimatizáciu či prepínač jazdných režimov.

Za 30 375 eur dostanete dvojkovej kupé vo vznetovej motorizácii 220d. Jej výkon je navlas rovnaký ako pri benzínovom štvorvalci.

Nadšencov bude ale najviac zaujímať vrcholné BMW M235. Zatiaľ s ním ešte skoro nikto nejazdil, ale vďaka kompaktným rozmerom a šesťvalcovému motora (pravda, preplňovanému) býva tento model často označovaný za pokračovateľa ikonickej E46 M3.

V BMW za neho chcú 40 736 eur. To iste nie je málo, ale za športové kupé prestížnej značky so zadným pohonom, výkonom 326 koní a zrýchlením 0-100 km/h za rovných päť sekúnd možno hovoriť o priaznivej cene.

Šesťvalec má navyše bohatšiu sériovú výbavu. Bez príplatku tak môžete počítať napríklad s bi-xenónovými svetlami, športovými sedadlami, posuvnou lakťovou opierkou a rádiom BMW Professional. Samozrejmosťou je stylingový M- paket, športové brzdy a športový podvozok.

Bez mučenia priznávame, že na prvú jazdu s M235 sa veľa tešíme. Technicky príbuzný hatchback M135 v nás totiž zanechal len tie najlepšie dojmy.

BMW M235i vie driftovať aj bez šoféra. Pozrite sa:


VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY