vytisknout velikost písma BMW M235 alias "nová E46" má slovenskú cenu, je veľmi rozumná

Mníchovská automobilka zverejnila ceny novej dvojkovej rady pre slovenský trh. Ponuka zatiaľ obsahuje tri motorizácie.
BMW M235 alias "nová E46" má slovenskú cenu, je veľmi rozumná

Bez väčšieho rozruchu sa obišiel oficiálny príchod nového BMW radu 2 na slovenský trh. V súlade s novým názvoslovím áut s modrobielou vrtuľou na kapote má nástupca jedničkového kupé v názve párnu číslovku. Podobne aj kupé radu 3 zmenilo meno na rad 4.

Známe su už aj ceny. Za BMW 220i s výkonom 184 koní žiada importér 28 125 eur. Základná výbava obsahuje 16" kolesá z ľahkej zliatiny, čierne látkové čalúnenie sedadiel, klimatizáciu či prepínač jazdných režimov.

Za 30 375 eur dostanete dvojkovej kupé vo vznetovej motorizácii 220d. Jej výkon je navlas rovnaký ako pri benzínovom štvorvalci.

Nadšencov bude ale najviac zaujímať vrcholné BMW M235. Zatiaľ s ním ešte skoro nikto nejazdil, ale vďaka kompaktným rozmerom a šesťvalcovému motora (pravda, preplňovanému) býva tento model často označovaný za pokračovateľa ikonickej E46 M3.

V BMW za neho chcú 40 736 eur. To iste nie je málo, ale za športové kupé prestížnej značky so zadným pohonom, výkonom 326 koní a zrýchlením 0-100 km/h za rovných päť sekúnd možno hovoriť o priaznivej cene.

Šesťvalec má navyše bohatšiu sériovú výbavu. Bez príplatku tak môžete počítať napríklad s bi-xenónovými svetlami, športovými sedadlami, posuvnou lakťovou opierkou a rádiom BMW Professional. Samozrejmosťou je stylingový M- paket, športové brzdy a športový podvozok.

Bez mučenia priznávame, že na prvú jazdu s M235 sa veľa tešíme. Technicky príbuzný hatchback M135 v nás totiž zanechal len tie najlepšie dojmy.

BMW M235i vie driftovať aj bez šoféra. Pozrite sa:


Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY