vytisknout velikost písma BMW M2 potvrdené do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Pod kapotou bude s najvyššou pravdepodobnosťou preplňovaný radový šesťvalec 3,0 l z BMW M3 a M4.
BMW M2 potvrdené do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Automobilka BMW ukáže na autosalóne vo Frankfurte ostrú verziu radu 2 Coupé. Aj keď je manuálne radenie pomaly na ústupe, klasická ručná šesťstupňová prevodovka autu ešte zostane. BMW M2 dostane aj povestný samosvorný diferenciál M.

V príplatkoch sa objaví ale aj dvojspojková prevodovka DCT so siedmimi rýchlosťami a na výber budú len štyri farebné kombinácie. BMW M2 tiež bude jazdiť výhradne na 19 "ráfikoch, uvádza web 2addicts.com.

Pod kapotou bude s najvyššou pravdepodobnosťou preplňovaný radový šesťvalec 3,0 l z BMW M3 a M4, ale podladený na výkon okolo 375 koní. Krútiaci moment zrejme neprekročí hranicu 500 Nm.

Cieľové hodnoty zrýchlenia z 0 na 100 km/h sú 4,5 sekundy a predpokladá sa, že BMW M2 dostane obmedzovač na 250 km/h. Prvé objednané autá majú doraziť k dealerom v marci 2016.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY