vytisknout velikost písma BMW M2 potvrdené do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Pod kapotou bude s najvyššou pravdepodobnosťou preplňovaný radový šesťvalec 3,0 l z BMW M3 a M4.
BMW M2 potvrdené do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Automobilka BMW ukáže na autosalóne vo Frankfurte ostrú verziu radu 2 Coupé. Aj keď je manuálne radenie pomaly na ústupe, klasická ručná šesťstupňová prevodovka autu ešte zostane. BMW M2 dostane aj povestný samosvorný diferenciál M.

V príplatkoch sa objaví ale aj dvojspojková prevodovka DCT so siedmimi rýchlosťami a na výber budú len štyri farebné kombinácie. BMW M2 tiež bude jazdiť výhradne na 19 "ráfikoch, uvádza web 2addicts.com.

Pod kapotou bude s najvyššou pravdepodobnosťou preplňovaný radový šesťvalec 3,0 l z BMW M3 a M4, ale podladený na výkon okolo 375 koní. Krútiaci moment zrejme neprekročí hranicu 500 Nm.

Cieľové hodnoty zrýchlenia z 0 na 100 km/h sú 4,5 sekundy a predpokladá sa, že BMW M2 dostane obmedzovač na 250 km/h. Prvé objednané autá majú doraziť k dealerom v marci 2016.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY