vytisknout velikost písma BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpruženie i aerodynamiku

BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpruženie i aerodynamiku

Tak ako pri ostatných modeloch, aj v BMW M2 si budú môcť záujemcovia zaobstarať ešte mnoho ďalších prvkov z programu M Performance. Ak teda máte pocit, že vaše M2 nevyzerá dostatočne športovo, neznie dostatočne agresívne, alebo v zákrutách nesedí tak, ako by ste si predstavovali, BMW vám ponúkne za patričné ​​príplatky riešenie.

O zvyšovaní výkonu ale tlačová správa nič nehovorí, takže prípadní záujemcovia o ešte silnejší motor budú musieť využiť klasického netovárenského tuningu. Po technickej stránke ponúkne program M Performance nastaviteľné odpruženie, kedy môže byť mimochodom podvozok až o dva centimetre nižší, alebo iný výfuk.

K dispozícii sú dve verzie a obe poznáte už na pohľad. Civilnejšie prevedenie má elektronicky ovládanú klapku (ovládať možno rôznymi zariadeniami cez Bluetooth) a ponúka dva režimy. Ten tichší sa volá Sport, ostrejší nesie označenie Track. Na pohľad túto verziu spoznáte podľa nápisu M Performance na zadnom tlmiči výfuku. Komu to stále nestačí, ten môže siahnuť po výfuku s koncovkami s priemerom 93 mm doplnenom o karbónové časti.

V ponuke sú aj vylepšené brzdy alebo prvky, ktoré majú za cieľ zlepšiť aerodynamiku automobilu. Tie sú vyrobené z karbónom vystuženého plastu alebo rovno z karbónu. Okrem detailov typu predných spojlerov možno siahnuť aj po výraznom difúzore.

M Performance ale ponúka aj rôzne doplnky určené do interiéru, ktoré sme si mohli vyskúšať napríklad v rámci testu trojkového sedanu. Aj pre M2 tak môžete objednať napríklad Alcantarou potiahnutý volant s integrovaným displejom a diódami signalizujúcimi správny moment preradenia.

m22_10.jpgm22_11.jpgm22_12.jpgm22_13.jpgm22_14.jpgm22_01.jpgm22_02.jpgm22_03.jpgm22_04.jpgm22_05.jpgm22_06.jpgm22_07.jpgm22_08.jpgm22_09.jpg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY