vytisknout velikost písma BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpruženie i aerodynamiku

BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpruženie i aerodynamiku

Tak ako pri ostatných modeloch, aj v BMW M2 si budú môcť záujemcovia zaobstarať ešte mnoho ďalších prvkov z programu M Performance. Ak teda máte pocit, že vaše M2 nevyzerá dostatočne športovo, neznie dostatočne agresívne, alebo v zákrutách nesedí tak, ako by ste si predstavovali, BMW vám ponúkne za patričné ​​príplatky riešenie.

O zvyšovaní výkonu ale tlačová správa nič nehovorí, takže prípadní záujemcovia o ešte silnejší motor budú musieť využiť klasického netovárenského tuningu. Po technickej stránke ponúkne program M Performance nastaviteľné odpruženie, kedy môže byť mimochodom podvozok až o dva centimetre nižší, alebo iný výfuk.

K dispozícii sú dve verzie a obe poznáte už na pohľad. Civilnejšie prevedenie má elektronicky ovládanú klapku (ovládať možno rôznymi zariadeniami cez Bluetooth) a ponúka dva režimy. Ten tichší sa volá Sport, ostrejší nesie označenie Track. Na pohľad túto verziu spoznáte podľa nápisu M Performance na zadnom tlmiči výfuku. Komu to stále nestačí, ten môže siahnuť po výfuku s koncovkami s priemerom 93 mm doplnenom o karbónové časti.

V ponuke sú aj vylepšené brzdy alebo prvky, ktoré majú za cieľ zlepšiť aerodynamiku automobilu. Tie sú vyrobené z karbónom vystuženého plastu alebo rovno z karbónu. Okrem detailov typu predných spojlerov možno siahnuť aj po výraznom difúzore.

M Performance ale ponúka aj rôzne doplnky určené do interiéru, ktoré sme si mohli vyskúšať napríklad v rámci testu trojkového sedanu. Aj pre M2 tak môžete objednať napríklad Alcantarou potiahnutý volant s integrovaným displejom a diódami signalizujúcimi správny moment preradenia.

m22_10.jpgm22_11.jpgm22_12.jpgm22_13.jpgm22_14.jpgm22_01.jpgm22_02.jpgm22_03.jpgm22_04.jpgm22_05.jpgm22_06.jpgm22_07.jpgm22_08.jpgm22_09.jpg
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY