vytisknout velikost písma BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpruženie i aerodynamiku

BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpruženie i aerodynamiku

Tak ako pri ostatných modeloch, aj v BMW M2 si budú môcť záujemcovia zaobstarať ešte mnoho ďalších prvkov z programu M Performance. Ak teda máte pocit, že vaše M2 nevyzerá dostatočne športovo, neznie dostatočne agresívne, alebo v zákrutách nesedí tak, ako by ste si predstavovali, BMW vám ponúkne za patričné ​​príplatky riešenie.

O zvyšovaní výkonu ale tlačová správa nič nehovorí, takže prípadní záujemcovia o ešte silnejší motor budú musieť využiť klasického netovárenského tuningu. Po technickej stránke ponúkne program M Performance nastaviteľné odpruženie, kedy môže byť mimochodom podvozok až o dva centimetre nižší, alebo iný výfuk.

K dispozícii sú dve verzie a obe poznáte už na pohľad. Civilnejšie prevedenie má elektronicky ovládanú klapku (ovládať možno rôznymi zariadeniami cez Bluetooth) a ponúka dva režimy. Ten tichší sa volá Sport, ostrejší nesie označenie Track. Na pohľad túto verziu spoznáte podľa nápisu M Performance na zadnom tlmiči výfuku. Komu to stále nestačí, ten môže siahnuť po výfuku s koncovkami s priemerom 93 mm doplnenom o karbónové časti.

V ponuke sú aj vylepšené brzdy alebo prvky, ktoré majú za cieľ zlepšiť aerodynamiku automobilu. Tie sú vyrobené z karbónom vystuženého plastu alebo rovno z karbónu. Okrem detailov typu predných spojlerov možno siahnuť aj po výraznom difúzore.

M Performance ale ponúka aj rôzne doplnky určené do interiéru, ktoré sme si mohli vyskúšať napríklad v rámci testu trojkového sedanu. Aj pre M2 tak môžete objednať napríklad Alcantarou potiahnutý volant s integrovaným displejom a diódami signalizujúcimi správny moment preradenia.

m22_10.jpgm22_11.jpgm22_12.jpgm22_13.jpgm22_14.jpgm22_01.jpgm22_02.jpgm22_03.jpgm22_04.jpgm22_05.jpgm22_06.jpgm22_07.jpgm22_08.jpgm22_09.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY