vytisknout velikost písma BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpruženie i aerodynamiku

BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpruženie i aerodynamiku

Tak ako pri ostatných modeloch, aj v BMW M2 si budú môcť záujemcovia zaobstarať ešte mnoho ďalších prvkov z programu M Performance. Ak teda máte pocit, že vaše M2 nevyzerá dostatočne športovo, neznie dostatočne agresívne, alebo v zákrutách nesedí tak, ako by ste si predstavovali, BMW vám ponúkne za patričné ​​príplatky riešenie.

O zvyšovaní výkonu ale tlačová správa nič nehovorí, takže prípadní záujemcovia o ešte silnejší motor budú musieť využiť klasického netovárenského tuningu. Po technickej stránke ponúkne program M Performance nastaviteľné odpruženie, kedy môže byť mimochodom podvozok až o dva centimetre nižší, alebo iný výfuk.

K dispozícii sú dve verzie a obe poznáte už na pohľad. Civilnejšie prevedenie má elektronicky ovládanú klapku (ovládať možno rôznymi zariadeniami cez Bluetooth) a ponúka dva režimy. Ten tichší sa volá Sport, ostrejší nesie označenie Track. Na pohľad túto verziu spoznáte podľa nápisu M Performance na zadnom tlmiči výfuku. Komu to stále nestačí, ten môže siahnuť po výfuku s koncovkami s priemerom 93 mm doplnenom o karbónové časti.

V ponuke sú aj vylepšené brzdy alebo prvky, ktoré majú za cieľ zlepšiť aerodynamiku automobilu. Tie sú vyrobené z karbónom vystuženého plastu alebo rovno z karbónu. Okrem detailov typu predných spojlerov možno siahnuť aj po výraznom difúzore.

M Performance ale ponúka aj rôzne doplnky určené do interiéru, ktoré sme si mohli vyskúšať napríklad v rámci testu trojkového sedanu. Aj pre M2 tak môžete objednať napríklad Alcantarou potiahnutý volant s integrovaným displejom a diódami signalizujúcimi správny moment preradenia.

m22_10.jpgm22_11.jpgm22_12.jpgm22_13.jpgm22_14.jpgm22_01.jpgm22_02.jpgm22_03.jpgm22_04.jpgm22_05.jpgm22_06.jpgm22_07.jpgm22_08.jpgm22_09.jpg
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY