vytisknout velikost písma BMW M1 nebude. Automobilka si nechce prirábať konkurenciu

BMW M1 nebude. Automobilka si nechce prirábať konkurenciu

Športový automobil postavený na základoch modelu i8 s osemvalcom s výkonom 600 koní ako nástupca slávnej M1? Veľmi lákavá predstava, o ktorej sa v poslednom čase niekoľkokrát špekulovalo. Koniec všetkým dohadom ale urobil Carsten Pries, produktový šéf divízie M. Podľa jeho slov takéto vozidlo vzniknúť nemôže, pretože by predstavovalo konkurenciu pre i8.

Je to vlastne celkom logické, hoci nová M1 by bola bývala sakramentsky zaujímavá. Do vývoja BMW i8 vložila automobilka nemalé finančné prostriedky a dá sa predpokladať, že by čisto benzínový superšport bol pre mnohých zákazníkov lákavejšou alternatívou ako nový hybrid. Navyše údajne i8 nemôže byť prestavaná na benzínový osemvalec, pretože bola od začiatku navrhnutá ako hybrid používajúci veľmi malý motor.

V budúcnosti je možné, že sa niektoré prvky z rady dostanú do rúk divízie M a rovnako tak je možný aj opačný postup. Na novú M1 alebo M8 ale máme zabudnúť.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY