vytisknout velikost písma BMW M1 nebude. Automobilka si nechce prirábať konkurenciu

BMW M1 nebude. Automobilka si nechce prirábať konkurenciu

Športový automobil postavený na základoch modelu i8 s osemvalcom s výkonom 600 koní ako nástupca slávnej M1? Veľmi lákavá predstava, o ktorej sa v poslednom čase niekoľkokrát špekulovalo. Koniec všetkým dohadom ale urobil Carsten Pries, produktový šéf divízie M. Podľa jeho slov takéto vozidlo vzniknúť nemôže, pretože by predstavovalo konkurenciu pre i8.

Je to vlastne celkom logické, hoci nová M1 by bola bývala sakramentsky zaujímavá. Do vývoja BMW i8 vložila automobilka nemalé finančné prostriedky a dá sa predpokladať, že by čisto benzínový superšport bol pre mnohých zákazníkov lákavejšou alternatívou ako nový hybrid. Navyše údajne i8 nemôže byť prestavaná na benzínový osemvalec, pretože bola od začiatku navrhnutá ako hybrid používajúci veľmi malý motor.

V budúcnosti je možné, že sa niektoré prvky z rady dostanú do rúk divízie M a rovnako tak je možný aj opačný postup. Na novú M1 alebo M8 ale máme zabudnúť.

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

27. 4. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY