vytisknout velikost písma BMW M Performance: nové športové doplnky pre rad 2 a X5

BMW M Performance: nové športové doplnky pre rad 2 a X5
Zoznam kapitol
  1. BMW X5 a 2
  2. Fotogaléria (27x foto)

Divízia M Performance pripravila sériu športových doplnkov pre ďalšie dva modely. Záujemcovia si budú môcť dokúpiť všetko možné ako v prípade nového kupé radu 2, tak aj veľkého SUV X5 tretej generácie. Pre oba spomenuté modely môžete kúpiť karbónové diely vylepšujúce aerodynamiku (spojler, difúzor), samozrejme kolesá alebo detaily v podobe polepov karosérie, rovnako ako športový volant s displejom. Ale zamerajme sa na tie dôležitejšie veci.

M Performance ponúka pre rad dve zvýšenia výkonu. Týka sa to prevedenia 220d Coupé. U neho je možné zvýšiť výkon o šestnásť koní a krútiaci moment o 40 Nm. Pre vrcholnú M235 je naopak pripravený športový výfuk a samosvorný diferenciál. Kupovať možno tiež športový podvozok znížený o 20 mm ponúkajúci iné tlmiče a pružiny.

U BMW X5 je M Performance Power Kit k dispozícii pre verziu xDrive35i. Výkon je možné týmto spôsobom zdvihnúť o dvadsať koní a krútiaci moment o 50 Nm. Konečné parametre teda znejú 326 k a 450 Nm. Záujemcovia o akúkoľvek motorizáciu potom majú možnosť zaobstarať si iné koncovky výfuku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY