vytisknout velikost písma BMW i8 znovu pod paľbou tuningu. Tentoraz došlo len na dizajn

BMW i8 znovu pod paľbou tuningu. Tentoraz došlo len na dizajn

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali BMW i8 v skutočne radikálnej úprave. Spoločnosť Gabura vzala jeden mníchovský hybrid, vyhodila všetky hybridné záležitosti a nasadila klasický spaľovací osemvalec. Dnes tu máme úplne opačný tuning. Radikálne sa zmenil vzhľad, ale pôvodná technika zostala sériová.

Úpravu, ktorú vidíte vo fotogalérii, má na svedomí japonská spoločnosť Energy Motor Sport. Tá pripravila pre BMW i8 veľmi výrazný body-kit. Kompletne iné sú nárazníky, i8 dostala rozšírené blatníky, ďalší spojler dozadu a menil sa aj zadný nárazník, z ktorého toho veľa nezostalo.

Agresívny vzhľad ďalej podčiarknu kované kolesá BBS, ktoré majú veľkosť 21 palcov a ktorá obúvajú pneumatiky Pirelli P Zero. Čerešničkou na torte potom sú napríklad nové karbónové spätné zrkadlá alebo chrómová fólia na karosérii.

Ako už bolo spomenuté v úvode, na techniku ​​ľudia od Energy Motor Sport nesiahli, takže aj s týmto monštrom môžete jazdiť vysoko ekologicky. Upravené BMW i8 by sme mali vidieť na tokijskom autosalóne začiatkom budúceho roka.

bmw i8_20.jpgbmw i8_21.jpgbmw i8_19.jpgbmw i8_22.jpgbmw i8_23.jpgbmw i8_24.jpgbmw i8_25.jpgbmw i8_26.jpgbmw i8_27.jpgbmw i8_10.jpgbmw i8_13.jpgbmw i8_01.jpgbmw i8_02.jpgbmw i8_03.jpgbmw i8_04.jpgbmw i8_16.jpgbmw i8_05.jpgbmw i8_06.jpgbmw i8_07.jpgbmw i8_08.jpgbmw i8_09.jpgbmw i8_11.jpgbmw i8_12.jpgbmw i8_14.jpgbmw i8_15.jpgbmw i8_17.jpgbmw i8_18.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY