vytisknout velikost písma BMW i8 znovu pod paľbou tuningu. Tentoraz došlo len na dizajn

BMW i8 znovu pod paľbou tuningu. Tentoraz došlo len na dizajn

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali BMW i8 v skutočne radikálnej úprave. Spoločnosť Gabura vzala jeden mníchovský hybrid, vyhodila všetky hybridné záležitosti a nasadila klasický spaľovací osemvalec. Dnes tu máme úplne opačný tuning. Radikálne sa zmenil vzhľad, ale pôvodná technika zostala sériová.

Úpravu, ktorú vidíte vo fotogalérii, má na svedomí japonská spoločnosť Energy Motor Sport. Tá pripravila pre BMW i8 veľmi výrazný body-kit. Kompletne iné sú nárazníky, i8 dostala rozšírené blatníky, ďalší spojler dozadu a menil sa aj zadný nárazník, z ktorého toho veľa nezostalo.

Agresívny vzhľad ďalej podčiarknu kované kolesá BBS, ktoré majú veľkosť 21 palcov a ktorá obúvajú pneumatiky Pirelli P Zero. Čerešničkou na torte potom sú napríklad nové karbónové spätné zrkadlá alebo chrómová fólia na karosérii.

Ako už bolo spomenuté v úvode, na techniku ​​ľudia od Energy Motor Sport nesiahli, takže aj s týmto monštrom môžete jazdiť vysoko ekologicky. Upravené BMW i8 by sme mali vidieť na tokijskom autosalóne začiatkom budúceho roka.

bmw i8_20.jpgbmw i8_21.jpgbmw i8_19.jpgbmw i8_22.jpgbmw i8_23.jpgbmw i8_24.jpgbmw i8_25.jpgbmw i8_26.jpgbmw i8_27.jpgbmw i8_10.jpgbmw i8_13.jpgbmw i8_01.jpgbmw i8_02.jpgbmw i8_03.jpgbmw i8_04.jpgbmw i8_16.jpgbmw i8_05.jpgbmw i8_06.jpgbmw i8_07.jpgbmw i8_08.jpgbmw i8_09.jpgbmw i8_11.jpgbmw i8_12.jpgbmw i8_14.jpgbmw i8_15.jpgbmw i8_17.jpgbmw i8_18.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY