vytisknout velikost písma BMW i8 znovu pod paľbou tuningu. Tentoraz došlo len na dizajn

BMW i8 znovu pod paľbou tuningu. Tentoraz došlo len na dizajn

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali BMW i8 v skutočne radikálnej úprave. Spoločnosť Gabura vzala jeden mníchovský hybrid, vyhodila všetky hybridné záležitosti a nasadila klasický spaľovací osemvalec. Dnes tu máme úplne opačný tuning. Radikálne sa zmenil vzhľad, ale pôvodná technika zostala sériová.

Úpravu, ktorú vidíte vo fotogalérii, má na svedomí japonská spoločnosť Energy Motor Sport. Tá pripravila pre BMW i8 veľmi výrazný body-kit. Kompletne iné sú nárazníky, i8 dostala rozšírené blatníky, ďalší spojler dozadu a menil sa aj zadný nárazník, z ktorého toho veľa nezostalo.

Agresívny vzhľad ďalej podčiarknu kované kolesá BBS, ktoré majú veľkosť 21 palcov a ktorá obúvajú pneumatiky Pirelli P Zero. Čerešničkou na torte potom sú napríklad nové karbónové spätné zrkadlá alebo chrómová fólia na karosérii.

Ako už bolo spomenuté v úvode, na techniku ​​ľudia od Energy Motor Sport nesiahli, takže aj s týmto monštrom môžete jazdiť vysoko ekologicky. Upravené BMW i8 by sme mali vidieť na tokijskom autosalóne začiatkom budúceho roka.

bmw i8_20.jpgbmw i8_21.jpgbmw i8_19.jpgbmw i8_22.jpgbmw i8_23.jpgbmw i8_24.jpgbmw i8_25.jpgbmw i8_26.jpgbmw i8_27.jpgbmw i8_10.jpgbmw i8_13.jpgbmw i8_01.jpgbmw i8_02.jpgbmw i8_03.jpgbmw i8_04.jpgbmw i8_16.jpgbmw i8_05.jpgbmw i8_06.jpgbmw i8_07.jpgbmw i8_08.jpgbmw i8_09.jpgbmw i8_11.jpgbmw i8_12.jpgbmw i8_14.jpgbmw i8_15.jpgbmw i8_17.jpgbmw i8_18.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY