vytisknout velikost písma BMW i8 môže byť vaše už za necelých 15 tisíc eur. Ale nepojazdné

BMW i8 môže byť vaše už za necelých 15 tisíc eur. Ale nepojazdné

BMW i8 sa aktuálne predáva na slovenskom trhu s cenou od 123 tisíc eur. Ak sa vám to zdá veľa, ale zároveň chcete novú i8 vlastniť, ponúka sa jedno riešenie, za ktoré zaplatíte necelých 15 tisíc eur. Stačí zavítať na ebay.com, kde je jedna i8 práve k dispozícii.

Ako asi tušíte, je tu menší háčik. Nejde o funkčné BMW i8, ale len o model postavený v mierke 1:1. Jeden taký bolo vidno napríklad u našich západných susedov na pražskom letisku. Dvere u neho neotvoríte, kolesá sa netočia, motor v aute žiadny nie je. Jediné, čo môžete, je rozsvietiť svetlá.

Cena v internetovej dražbe začala na jednom dolári a postupne narástla až na súčasných 18 100 dolárov. Ak chcete do izby naozaj veľkú hračku, potrebujete minimálne 18 200 dolárov a i8 v životnej veľkosti je vaša.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY