vytisknout velikost písma BMW i3 vs. BMW M3: dokáže nováčik poraziť legendu?

Prvé sériovo vyrábané elektrické BMW sa chváli na kategóriu elektromobilov veľmi zaujímavými parametrami. Maximálny výkon činí 170 koní, krútiaci moment ponúkne 250 Nm a to všetko dohromady znamená stovku za 7,2 s, najvyššia rýchlosť 150 km/h a pružné zrýchlenie 80-120 km/h v čase 4,9 s. Jazda to teda bude zaujímavá, ostatne podobne ju hodnotil aj náš redaktor Jirka Červenka vo svojich prvých jazdných dojmoch.

Zrejme aby bola demonštrovaná schopnosť akcelerácie nového i3, postavil sa vedľa neho súper najpovolanejší, a síce BMW M3. Výsledok si môžete pozrieť na priloženom videu. Je minimálne zvláštne, ako málo sa viac než štyristokoňový súper elektrickému BMW vzdialil, keď dokáže zvládnuť stovku hlboko pod päť sekúnd...

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY