vytisknout velikost písma BMW i3 Shadow Sport je limitovaná edícia so športovejším podvozkom

BMW i3 Shadow Sport je limitovaná edícia so športovejším podvozkom

Na americký trh mieri limitovaná edícia elektrického BMW i3. Tá nesie označenie Shadow Sport, ktoré hovorí v podstate úplne všetko. Auto to bude tmavé a bude mať športovo nastavený podvozok. Celkom vznikne iba 50 takto upravených exemplárov.

Každý z päťdesiatich exemplárov dostane čierny lak karosérie Fluid Black a šedý interiér s modrými detailmi. Súčasťou edície je tiež panoramatické strešné okno (to doteraz na americkom trhu vôbec k dispozícii nebolo) a devätnásť palcové zliatinové kolesá obuté do celoročných pneumatík.

Najväčší zásah do techniky nakoniec predstavuje športové nastavenie podvozka. Vzhľadom k tomu, že už pri klasickej i3 nepatrí komfort odpruženia na nerovných cestách práve k najsilnejším stránkam auta, bude ešte pritvrdené i3 všetko, len nie pohodlné. Elektrický pohon ako taký sa žiadnych zmien nedočkal.

Cena jedného exempláre z tejto edície činí 47 400 dolárov.

bm3_3.jpgbm3_1.jpgbm3_2.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY