vytisknout velikost písma BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 sa stalo predmetom úprav už niekoľkokrát. Raz to bolo trochu divoké, inokedy sme písali na tému tuningu pre tento model naopak v kontexte veľmi decentnej úpravy. Dnes sa objavila správa o ďalšom tuningu, ktorý opäť pochádza z Ázie. Výsledok má vylepšený vzhľad, upravený podvozok a užiť si budete môcť dokonca dvanásťvalcový motor.

Za všetkým stoja spoločnosti Studie a 3D Design. Výsledok ťažko prehliadnete. Vylepšené BMW i3 chce nadviazať na slávnu E92 M3 GTS. Na karosérii preto nájdete oranžový lak Fire Orange kombinovaný s čiernymi doplnkami. Čierny je predný spojler, maska chladiča, čierna sú tiež kolesá alebo zadný spojler.

Rovnakú farebnú kombináciu očakávajte aj v interiéri, ktorému dominujú športové sedadlá Recaro čalúnené kožou. Farbu Fire Orange potom nájdete aj na dekoroch palubnej dosky, teda v miestach, kde sa v štandardnej verzii prezentuje drevo.

Oproti zvyšku sveta je japonské prevedenie BMW i3 už v základe o dva centimetre nižšie. Športový podvozok ale znížil svetlú výšku o ďalších tridsať milimetrov. Výsledok má byť rýchly, obratný, proste zábavný. Čerešničkou na torte je inštalácia systému BMW Active Sound. Iste, tušíte správne, o zmenách na pohonnej jednotke sa nikde nič nepíše, ale napriek tomu sa máme tešiť na dvanásťvalec. Ako je toto možné?

Jednoducho, i3 vám požadovaný zvuk pustí do reproduktorov. Okrem dvanásťvalca si môžete nastaviť napríklad desaťvalec, osemvalec alebo radový šesťvalec. Vitajte vo svete tuningu budúcnosti...

i3_tuning_12.jpgi3_tuning_09.jpgi3_tuning_07.jpgi3_tuning_01.jpgi3_tuning_02.jpgi3_tuning_03.jpgi3_tuning_04.jpgi3_tuning_05.jpgi3_tuning_06.jpgi3_tuning_08.jpgi3_tuning_10.jpgi3_tuning_11.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY