vytisknout velikost písma BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 sa stalo predmetom úprav už niekoľkokrát. Raz to bolo trochu divoké, inokedy sme písali na tému tuningu pre tento model naopak v kontexte veľmi decentnej úpravy. Dnes sa objavila správa o ďalšom tuningu, ktorý opäť pochádza z Ázie. Výsledok má vylepšený vzhľad, upravený podvozok a užiť si budete môcť dokonca dvanásťvalcový motor.

Za všetkým stoja spoločnosti Studie a 3D Design. Výsledok ťažko prehliadnete. Vylepšené BMW i3 chce nadviazať na slávnu E92 M3 GTS. Na karosérii preto nájdete oranžový lak Fire Orange kombinovaný s čiernymi doplnkami. Čierny je predný spojler, maska chladiča, čierna sú tiež kolesá alebo zadný spojler.

Rovnakú farebnú kombináciu očakávajte aj v interiéri, ktorému dominujú športové sedadlá Recaro čalúnené kožou. Farbu Fire Orange potom nájdete aj na dekoroch palubnej dosky, teda v miestach, kde sa v štandardnej verzii prezentuje drevo.

Oproti zvyšku sveta je japonské prevedenie BMW i3 už v základe o dva centimetre nižšie. Športový podvozok ale znížil svetlú výšku o ďalších tridsať milimetrov. Výsledok má byť rýchly, obratný, proste zábavný. Čerešničkou na torte je inštalácia systému BMW Active Sound. Iste, tušíte správne, o zmenách na pohonnej jednotke sa nikde nič nepíše, ale napriek tomu sa máme tešiť na dvanásťvalec. Ako je toto možné?

Jednoducho, i3 vám požadovaný zvuk pustí do reproduktorov. Okrem dvanásťvalca si môžete nastaviť napríklad desaťvalec, osemvalec alebo radový šesťvalec. Vitajte vo svete tuningu budúcnosti...

i3_tuning_12.jpgi3_tuning_09.jpgi3_tuning_07.jpgi3_tuning_01.jpgi3_tuning_02.jpgi3_tuning_03.jpgi3_tuning_04.jpgi3_tuning_05.jpgi3_tuning_06.jpgi3_tuning_08.jpgi3_tuning_10.jpgi3_tuning_11.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY