vytisknout velikost písma BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 sa stalo predmetom úprav už niekoľkokrát. Raz to bolo trochu divoké, inokedy sme písali na tému tuningu pre tento model naopak v kontexte veľmi decentnej úpravy. Dnes sa objavila správa o ďalšom tuningu, ktorý opäť pochádza z Ázie. Výsledok má vylepšený vzhľad, upravený podvozok a užiť si budete môcť dokonca dvanásťvalcový motor.

Za všetkým stoja spoločnosti Studie a 3D Design. Výsledok ťažko prehliadnete. Vylepšené BMW i3 chce nadviazať na slávnu E92 M3 GTS. Na karosérii preto nájdete oranžový lak Fire Orange kombinovaný s čiernymi doplnkami. Čierny je predný spojler, maska chladiča, čierna sú tiež kolesá alebo zadný spojler.

Rovnakú farebnú kombináciu očakávajte aj v interiéri, ktorému dominujú športové sedadlá Recaro čalúnené kožou. Farbu Fire Orange potom nájdete aj na dekoroch palubnej dosky, teda v miestach, kde sa v štandardnej verzii prezentuje drevo.

Oproti zvyšku sveta je japonské prevedenie BMW i3 už v základe o dva centimetre nižšie. Športový podvozok ale znížil svetlú výšku o ďalších tridsať milimetrov. Výsledok má byť rýchly, obratný, proste zábavný. Čerešničkou na torte je inštalácia systému BMW Active Sound. Iste, tušíte správne, o zmenách na pohonnej jednotke sa nikde nič nepíše, ale napriek tomu sa máme tešiť na dvanásťvalec. Ako je toto možné?

Jednoducho, i3 vám požadovaný zvuk pustí do reproduktorov. Okrem dvanásťvalca si môžete nastaviť napríklad desaťvalec, osemvalec alebo radový šesťvalec. Vitajte vo svete tuningu budúcnosti...

i3_tuning_12.jpgi3_tuning_09.jpgi3_tuning_07.jpgi3_tuning_01.jpgi3_tuning_02.jpgi3_tuning_03.jpgi3_tuning_04.jpgi3_tuning_05.jpgi3_tuning_06.jpgi3_tuning_08.jpgi3_tuning_10.jpgi3_tuning_11.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY