vytisknout velikost písma BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 sa stalo predmetom úprav už niekoľkokrát. Raz to bolo trochu divoké, inokedy sme písali na tému tuningu pre tento model naopak v kontexte veľmi decentnej úpravy. Dnes sa objavila správa o ďalšom tuningu, ktorý opäť pochádza z Ázie. Výsledok má vylepšený vzhľad, upravený podvozok a užiť si budete môcť dokonca dvanásťvalcový motor.

Za všetkým stoja spoločnosti Studie a 3D Design. Výsledok ťažko prehliadnete. Vylepšené BMW i3 chce nadviazať na slávnu E92 M3 GTS. Na karosérii preto nájdete oranžový lak Fire Orange kombinovaný s čiernymi doplnkami. Čierny je predný spojler, maska chladiča, čierna sú tiež kolesá alebo zadný spojler.

Rovnakú farebnú kombináciu očakávajte aj v interiéri, ktorému dominujú športové sedadlá Recaro čalúnené kožou. Farbu Fire Orange potom nájdete aj na dekoroch palubnej dosky, teda v miestach, kde sa v štandardnej verzii prezentuje drevo.

Oproti zvyšku sveta je japonské prevedenie BMW i3 už v základe o dva centimetre nižšie. Športový podvozok ale znížil svetlú výšku o ďalších tridsať milimetrov. Výsledok má byť rýchly, obratný, proste zábavný. Čerešničkou na torte je inštalácia systému BMW Active Sound. Iste, tušíte správne, o zmenách na pohonnej jednotke sa nikde nič nepíše, ale napriek tomu sa máme tešiť na dvanásťvalec. Ako je toto možné?

Jednoducho, i3 vám požadovaný zvuk pustí do reproduktorov. Okrem dvanásťvalca si môžete nastaviť napríklad desaťvalec, osemvalec alebo radový šesťvalec. Vitajte vo svete tuningu budúcnosti...

i3_tuning_12.jpgi3_tuning_09.jpgi3_tuning_07.jpgi3_tuning_01.jpgi3_tuning_02.jpgi3_tuning_03.jpgi3_tuning_04.jpgi3_tuning_05.jpgi3_tuning_06.jpgi3_tuning_08.jpgi3_tuning_10.jpgi3_tuning_11.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY