vytisknout velikost písma BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 prešlo ďalšou úpravou. Tentoraz si užijete aj dvanásťvalec

BMW i3 sa stalo predmetom úprav už niekoľkokrát. Raz to bolo trochu divoké, inokedy sme písali na tému tuningu pre tento model naopak v kontexte veľmi decentnej úpravy. Dnes sa objavila správa o ďalšom tuningu, ktorý opäť pochádza z Ázie. Výsledok má vylepšený vzhľad, upravený podvozok a užiť si budete môcť dokonca dvanásťvalcový motor.

Za všetkým stoja spoločnosti Studie a 3D Design. Výsledok ťažko prehliadnete. Vylepšené BMW i3 chce nadviazať na slávnu E92 M3 GTS. Na karosérii preto nájdete oranžový lak Fire Orange kombinovaný s čiernymi doplnkami. Čierny je predný spojler, maska chladiča, čierna sú tiež kolesá alebo zadný spojler.

Rovnakú farebnú kombináciu očakávajte aj v interiéri, ktorému dominujú športové sedadlá Recaro čalúnené kožou. Farbu Fire Orange potom nájdete aj na dekoroch palubnej dosky, teda v miestach, kde sa v štandardnej verzii prezentuje drevo.

Oproti zvyšku sveta je japonské prevedenie BMW i3 už v základe o dva centimetre nižšie. Športový podvozok ale znížil svetlú výšku o ďalších tridsať milimetrov. Výsledok má byť rýchly, obratný, proste zábavný. Čerešničkou na torte je inštalácia systému BMW Active Sound. Iste, tušíte správne, o zmenách na pohonnej jednotke sa nikde nič nepíše, ale napriek tomu sa máme tešiť na dvanásťvalec. Ako je toto možné?

Jednoducho, i3 vám požadovaný zvuk pustí do reproduktorov. Okrem dvanásťvalca si môžete nastaviť napríklad desaťvalec, osemvalec alebo radový šesťvalec. Vitajte vo svete tuningu budúcnosti...

i3_tuning_12.jpgi3_tuning_09.jpgi3_tuning_07.jpgi3_tuning_01.jpgi3_tuning_02.jpgi3_tuning_03.jpgi3_tuning_04.jpgi3_tuning_05.jpgi3_tuning_06.jpgi3_tuning_08.jpgi3_tuning_10.jpgi3_tuning_11.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY