vytisknout velikost písma BMW i3 našlo ďalšiu možnosť uplatnenia. Stal sa z neho pojazdný bankomat

BMW i3 našlo ďalšiu možnosť uplatnenia. Stal sa z neho pojazdný bankomat

BMW i3 už našlo svoje uplatnenie napríklad ako policajný automobil, v Poľsku však prišli s oveľa originálnejšom nápadom. Tamojšia IdeaBank totiž premenila tento elektromobil v pojazdný bankomat. Zatiaľ novinka funguje vo Varšave, ale ak bude projekt úspešný, je pripravené rozšírenie.

Systém funguje veľmi jednoducho. Cez príslušnú aplikáciu stiahnutú na smartfón si môžete objednať čas, kedy sa za vami táto i3 dostaví (rovnako ako keby to bolo taxi) a zo vstavaného bankomatu si vyberiete peniaze, prípadne naopak hotovosť uložíte, bez toho aby ste museli chodiť do banky. Bankový i3 má tiež vstavanú GPS, takže možno sledovať, kde sa vozidlo aktuálne pohybuje. IdeaBank pripravila štyri také autá.

Táto služba má vyjsť v ústrety predovšetkým podnikateľom, ktorí pracujú s hotovosťou (napríklad reštaurácie) a nosia potom tržbu na vybrané miesta. Pre štyridsať percent takých obchodníkov to údajne znamená prenášanie peňazí po zotmení a zaberá im to čas po zatváracej dobe. BMW i3 ako pojazdný bankomat ich chce tejto povinnosti zbaviť.

bank1.jpgbank2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY