vytisknout velikost písma BMW bude označovať plug-in hybrid ako Performance

BMW bude označovať plug-in hybrid ako Performance

BMW mení mená svojich plug-in hybridných modelov. Aby sa ukázala väzba na divíziu i a modely i3 a i8, dočkajú sa vozidlá s plug-in hybridným pohonom nového loga iPerformance. Má to tiež ukázať, že technológie vyvíjané "divíziou i" sa dostávajú do bežných modelov.

Číselné označenie s písmenkom E ale autám zostane, však BMW 330E sa bude naďalej menovať BMW 330E iPerformance, BMW radu 7 bude 740Li iPerformance a tak ďalej. Preznačkovania sa dočká aj hybridné SUV BMW X5.

Pokiaľ ide o dizajnové odlišnosti, modely iPerformance dostanú logo divízie i na masku chladiča tam, kde býva napríklad logo M, ďalej sa písmenko i objaví na blatníku a na kolesách a tiež samozrejme vzadu na veku kufra. Na C stĺpiku sa potom objaví logo eDrive.

Prvé vozidlá sa s novým označením dostanú na trh v priebehu júla 2016. Ohľadom techniky sa nič meniť nebude, ide len o zmenu obchodnej stratégie a značenie modelov, čo už BMW v nedávnej minulosti urobilo niekoľkokrát aj s inými modelmi a číselným označením.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY