vytisknout velikost písma BMW bude označovať plug-in hybrid ako Performance

BMW bude označovať plug-in hybrid ako Performance

BMW mení mená svojich plug-in hybridných modelov. Aby sa ukázala väzba na divíziu i a modely i3 a i8, dočkajú sa vozidlá s plug-in hybridným pohonom nového loga iPerformance. Má to tiež ukázať, že technológie vyvíjané "divíziou i" sa dostávajú do bežných modelov.

Číselné označenie s písmenkom E ale autám zostane, však BMW 330E sa bude naďalej menovať BMW 330E iPerformance, BMW radu 7 bude 740Li iPerformance a tak ďalej. Preznačkovania sa dočká aj hybridné SUV BMW X5.

Pokiaľ ide o dizajnové odlišnosti, modely iPerformance dostanú logo divízie i na masku chladiča tam, kde býva napríklad logo M, ďalej sa písmenko i objaví na blatníku a na kolesách a tiež samozrejme vzadu na veku kufra. Na C stĺpiku sa potom objaví logo eDrive.

Prvé vozidlá sa s novým označením dostanú na trh v priebehu júla 2016. Ohľadom techniky sa nič meniť nebude, ide len o zmenu obchodnej stratégie a značenie modelov, čo už BMW v nedávnej minulosti urobilo niekoľkokrát aj s inými modelmi a číselným označením.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY