vytisknout velikost písma BMW 6 Vilner Bullshark: nečakane radikálna prestavba z Bulharska

Bulharská ladičská spoločnosť Vilner predstavuje výrazne prepracované kupé BMW 6.
BMW 6 Vilner Bullshark: nečakane radikálna prestavba z Bulharska

Firma Vilner sa sústreďuje predovšetkým na modifikácie luxusných MPV a SUV. Z posledných mesiacov stojí za pripomenutie napríklad impozantný Mercedes-Benz GL Vilner, dôkladne prepracovaný crossover Infiniti EX37 Vilner alebo Mercedes-Benz Vito Vilner prestavaný do podoby pojazdnej luxusnej pracovne opatrenej všetkým mysliteľným komfortom. Hlavnou doménou Vilneru sú modifikácie interiérov, avšak svoju najnovšiu kreáciu poňali skutočne veľkoryso...

BMW 6 Vilner 1.jpgBMW 6 Vilner 2.jpg
V stavbe Bullshark by ste zrejme kupé BMW 6 na prvý pohľad nehľadali...

Novinka vychádza z kupé BMW 6 a nesie podtitul Bullshark. S ohľadom na staršie práce Vilneru je potrebné zdôrazniť, že táto prestavba je skutočne dôkladná, čo sa napríklad povrchových dielov karosérie týka, z originálu vraj zostali iba dvere a strecha. Všetko ostatné je iné, a tak by ste v tomto aute pôvodné BMW 6 na prvý pohľad možno ani nehľadali. Nevšimnúť si nemožno štylizácie prednej časti karosérie do podoby pripomínajúcej BMW i8. Väčšina nových povrchových častí je vyrobená z uhlíkových kompozitov.

Interiér vozidla Bullshark je tak opulentný a luxusný, ako sme od Vilnera zvyknutý. Čalúnený je kombináciou hnedej a béžovej hovädziny a doplnený modrými bezpečnostnými pásmi a sťahovaním. Dôslednou rekonštrukciou prešli aj obklady dverí, volant, volič prevodovky aj ďalšie ovládače, na palube nájdeme tiež výkonnú audiosústavu s dvojicou zosilňovačov a subwooferom v batožinovom priestore.

BMW 6 Vilner 4.jpgBMW 6 Vilner 3.jpg
Interiér novinky od Vilneru prešiel opäť zásadnou prestavbou

Pod prednou kapotou sa nachádza zážihový osemvalec s objemom 4,4 l. Pre použitie vo voze Bullshark prešiel radom úprav vrátane zástavby kompletnej výfukovej sústavy AC Schnitzer, vďaka čomu jeho výkon narástol na 370 koní (272 kW) a krútiaci moment na 522 Nm (+ 37 koní, resp. 72 Nm). Bullshark zrýchli z 0 na 100 km/h za 5,4 s (- 0,2 s) a tiež vďaka deaktivácii obmedzovača rýchlosti premáva podľa svojich tvorcov až 278 km/h.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY