vytisknout velikost písma BMW 428i vo farbách AC Schnitzer a nemeckej polície vyrazilo na okruh

Tuning, polícia a bezpečnosť, to zvyčajne dohromady práve nejde. Toto je ale trochu niečo iné...
BMW 428i vo farbách AC Schnitzer a nemeckej polície vyrazilo na okruh
Zoznam kapitol
  1. BMW 428i vo farbách AC Schnitzer
  2. Fotogaléria

Stavba AC Schnitzer ACS4 2.8i Coupe na minuloročnom veľtrhu v Essene získala prestížne ocenenie "Tune it! Safe!". Z tohto kódu si toho asi veľa nevybavíte, navyše pod menom ACS4 sa objavila aj ladená Z4, a to už v roku 2006, preto pripomeňme, že ide o ladené prevedenie modelu BMW 428i Coupe vybaveného okrem radu modifikácií tiež stylingom a doplnkami v štýle automobilov používaných v súčasnosti nemeckou políciou.

BMW Schnitzer ACS4 2,8i 10.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 12.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 09.jpg
BMW Schnitzer ACS4 2,8i 01.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 02.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 03.jpg
Už podobné pohľady by aj u nás mohli na kriminálne živly zapôsobiť účinnejšie než záterasy alebo streľba. Otázkou samozrejme zostáva, akí vodiči by si za volant takých áut usadali...

Teraz vám prinášame efektné zábery z testovania tohto vozidla na pretekárskej trati v blízkosti Barcelony, pričom za volantom sedel Bruno Spengler známy predovšetkým z nemeckého šampionátu DTM. Vozidlo na snímkach disponuje predovšetkým upraveným preplňovaným štvorvalcom 2,0 l s výkonom zvýšeným z továrenských 245 koní až na 294 koní (216 kW).

Schnitzer ACS4 2.8i Coupe má podľa vyjadrenia ladičskej spoločnosti AC Schnitzer zrýchľovať z 0 na 100 km/h za 5,7 s (- 0,2 s) a z 80 na 180 km/h za 12,7 s, pričom najvyššia rýchlosť sa (zrejme vzhľadom na rešpekt k policajnému sfarbeniu) posunie z 240 len na obligátnych 250 km/h. Či sa podobné autá skutočne objavia vo výstroji nemeckej polície (k čomu napokon celý projekt AC Schnitzer evidentne smeruje), to zatiaľ zostáva otázkou.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY