vytisknout velikost písma BMW 428i vo farbách AC Schnitzer a nemeckej polície vyrazilo na okruh

Tuning, polícia a bezpečnosť, to zvyčajne dohromady práve nejde. Toto je ale trochu niečo iné...
BMW 428i vo farbách AC Schnitzer a nemeckej polície vyrazilo na okruh
Zoznam kapitol
  1. BMW 428i vo farbách AC Schnitzer
  2. Fotogaléria

Stavba AC Schnitzer ACS4 2.8i Coupe na minuloročnom veľtrhu v Essene získala prestížne ocenenie "Tune it! Safe!". Z tohto kódu si toho asi veľa nevybavíte, navyše pod menom ACS4 sa objavila aj ladená Z4, a to už v roku 2006, preto pripomeňme, že ide o ladené prevedenie modelu BMW 428i Coupe vybaveného okrem radu modifikácií tiež stylingom a doplnkami v štýle automobilov používaných v súčasnosti nemeckou políciou.

BMW Schnitzer ACS4 2,8i 10.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 12.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 09.jpg
BMW Schnitzer ACS4 2,8i 01.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 02.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 03.jpg
Už podobné pohľady by aj u nás mohli na kriminálne živly zapôsobiť účinnejšie než záterasy alebo streľba. Otázkou samozrejme zostáva, akí vodiči by si za volant takých áut usadali...

Teraz vám prinášame efektné zábery z testovania tohto vozidla na pretekárskej trati v blízkosti Barcelony, pričom za volantom sedel Bruno Spengler známy predovšetkým z nemeckého šampionátu DTM. Vozidlo na snímkach disponuje predovšetkým upraveným preplňovaným štvorvalcom 2,0 l s výkonom zvýšeným z továrenských 245 koní až na 294 koní (216 kW).

Schnitzer ACS4 2.8i Coupe má podľa vyjadrenia ladičskej spoločnosti AC Schnitzer zrýchľovať z 0 na 100 km/h za 5,7 s (- 0,2 s) a z 80 na 180 km/h za 12,7 s, pričom najvyššia rýchlosť sa (zrejme vzhľadom na rešpekt k policajnému sfarbeniu) posunie z 240 len na obligátnych 250 km/h. Či sa podobné autá skutočne objavia vo výstroji nemeckej polície (k čomu napokon celý projekt AC Schnitzer evidentne smeruje), to zatiaľ zostáva otázkou.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY