vytisknout velikost písma BMW 428i vo farbách AC Schnitzer a nemeckej polície vyrazilo na okruh

Tuning, polícia a bezpečnosť, to zvyčajne dohromady práve nejde. Toto je ale trochu niečo iné...
BMW 428i vo farbách AC Schnitzer a nemeckej polície vyrazilo na okruh
Zoznam kapitol
  1. BMW 428i vo farbách AC Schnitzer
  2. Fotogaléria

Stavba AC Schnitzer ACS4 2.8i Coupe na minuloročnom veľtrhu v Essene získala prestížne ocenenie "Tune it! Safe!". Z tohto kódu si toho asi veľa nevybavíte, navyše pod menom ACS4 sa objavila aj ladená Z4, a to už v roku 2006, preto pripomeňme, že ide o ladené prevedenie modelu BMW 428i Coupe vybaveného okrem radu modifikácií tiež stylingom a doplnkami v štýle automobilov používaných v súčasnosti nemeckou políciou.

BMW Schnitzer ACS4 2,8i 10.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 12.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 09.jpg
BMW Schnitzer ACS4 2,8i 01.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 02.jpgBMW Schnitzer ACS4 2,8i 03.jpg
Už podobné pohľady by aj u nás mohli na kriminálne živly zapôsobiť účinnejšie než záterasy alebo streľba. Otázkou samozrejme zostáva, akí vodiči by si za volant takých áut usadali...

Teraz vám prinášame efektné zábery z testovania tohto vozidla na pretekárskej trati v blízkosti Barcelony, pričom za volantom sedel Bruno Spengler známy predovšetkým z nemeckého šampionátu DTM. Vozidlo na snímkach disponuje predovšetkým upraveným preplňovaným štvorvalcom 2,0 l s výkonom zvýšeným z továrenských 245 koní až na 294 koní (216 kW).

Schnitzer ACS4 2.8i Coupe má podľa vyjadrenia ladičskej spoločnosti AC Schnitzer zrýchľovať z 0 na 100 km/h za 5,7 s (- 0,2 s) a z 80 na 180 km/h za 12,7 s, pričom najvyššia rýchlosť sa (zrejme vzhľadom na rešpekt k policajnému sfarbeniu) posunie z 240 len na obligátnych 250 km/h. Či sa podobné autá skutočne objavia vo výstroji nemeckej polície (k čomu napokon celý projekt AC Schnitzer evidentne smeruje), to zatiaľ zostáva otázkou.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY