vytisknout velikost písma BMW 1 M Coupe: replika na základe 118d, no s výkonom 555 koní

Je to stávka na štýl: môžete mať automobil na prvý pohľad pripomínajúci BMW 1 M Coupe, no postavený na základe verzie 118d.
BMW 1 M Coupe: replika na základe 118d, no s výkonom 555 koní

Zrejme vás v uplynulých dňoch už dostihla správa referujúca o tom, že ojazdené autá BMW 1 M Coupe sa dnes predávajú aj za viac peňazí, než koľko stáli ako nové. Týchto neodškriepiteľne vynikajúcich vozidiel, odkazujúcich na pôvodnú generáciu M3 a väčšinou lakovaných pôsobivým odtieňom Valencia Orange, sa totiž vyrobilo len niekoľko stoviek kusov, ale tradícia pokračuje v dielňach ladičských firiem.

BMW 1 M Coupe 118d V10 01.jpgBMW 1 M Coupe 118d V10 03.jpgBMW 1 M Coupe 118d V10 04.jpgBMW 1 M Coupe 118d V10 05.jpgBMW 1 M Coupe 118d V10 11.jpgBMW 1 M Coupe 118d V10 06.jpg
Možno by vás ani nenapadlo, že tento voz uvidel svetlo sveta ako diesel...

Spoločnosť TJ Fahrzeugdesign teraz postavila repliku 1 M Coupe na základe modelu BMW 118d, no dýchavičný diesel bol nahradený skutočne impozantným agregátom, ktorý hrubými hodnotami výkonu a krútiaceho momentu deklasuje aj továrenské 1 M Coupe. Reč je o desaťvalci V10 z BMW M5 (E60). Ten navyše vďaka ďalším úpravám nadobudol na výkone až na 555 koní. Vozidlo na snímkach tak údajne zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 4,0 s a na 200 km/h pod 12 s a dosiahne rýchlosť 300 km/h.

Na tejto prestavbe je pozoruhodná už skutočnosť, že sa jej autorom podarilo do čela vstavať mohutný desaťvalec. Tým to ale nekončí, zásadnými úpravami totiž museli okrem prednej časti štruktúry karosérie prejsť aj kompletné závesy kolies vrátane bŕzd a kolies, pričom interiér sa dočkal mnohých ďalších modifikácií vrátane zástavby športových sedadiel z modelu BMW M3 CSL. Táto prestavba údajne stála 85 000 eur.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY