vytisknout velikost písma Blúdite v klasickom Porsche 911? Kúpte si originálnu navigáciu

Blúdite v klasickom Porsche 911? Kúpte si originálnu navigáciu

Starostlivosť automobilky Porsche o majiteľa starých legendárnych modelov je vskutku pôvabná. Porsche kontinuálne vyvíja nové veci aj na už dávno nevyrobené autá. Pred časom sme tu napríklad mali aktualizovaný zoznam odporúčaných moderných pneumatík na staré modely Porsche.

P15_0168_a5_rgb.jpgP15_0169_a5_rgb.jpgP15_0170_a5_rgb.jpg
No dobre, klasická papierová mapa má samozrejme svoje romantické kúzlo, ale takto vkusne schovaná originálna navigácia nemôže vadiť ani tomu najväčšiemu puristovi

Teraz Porsche predstavuje originálnu navigáciu, ktorú vám zakomponuje do interiéru klasického modelu 911 od generácie 993 spätne až k úplne prvému Porsche 911.

Originálna navigácia má aj rádio, zosilňovač 4x45W, Bluetooth pre komunikáciu so smartfónom a 3,5 "displej, avšak celé prevedenie je veľmi retro, takže nebude v interiéri klasického Porsche rušiť. Dáta k navigácii sa dodávajú na 8GB microSD karte.

Porsche tvrdí, že systém skúšalo počas testovacích jázd po celej Európe. Viete si predstaviť lepšiu prácu ako testovanie navigácie v starom Porsche? "Dnes pôjdete zo Stuttgartu po Route Napoléon do Nice," rozkáže vám nadriadený. A ešte za to dostanete zaplatené... Keď sme pri platení, Porsche si za túto originálnu retro navigáciu pýta 1184 eur, čo nie je zas tak strašné.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY