vytisknout velikost písma Blúdite v klasickom Porsche 911? Kúpte si originálnu navigáciu

Blúdite v klasickom Porsche 911? Kúpte si originálnu navigáciu

Starostlivosť automobilky Porsche o majiteľa starých legendárnych modelov je vskutku pôvabná. Porsche kontinuálne vyvíja nové veci aj na už dávno nevyrobené autá. Pred časom sme tu napríklad mali aktualizovaný zoznam odporúčaných moderných pneumatík na staré modely Porsche.

P15_0168_a5_rgb.jpgP15_0169_a5_rgb.jpgP15_0170_a5_rgb.jpg
No dobre, klasická papierová mapa má samozrejme svoje romantické kúzlo, ale takto vkusne schovaná originálna navigácia nemôže vadiť ani tomu najväčšiemu puristovi

Teraz Porsche predstavuje originálnu navigáciu, ktorú vám zakomponuje do interiéru klasického modelu 911 od generácie 993 spätne až k úplne prvému Porsche 911.

Originálna navigácia má aj rádio, zosilňovač 4x45W, Bluetooth pre komunikáciu so smartfónom a 3,5 "displej, avšak celé prevedenie je veľmi retro, takže nebude v interiéri klasického Porsche rušiť. Dáta k navigácii sa dodávajú na 8GB microSD karte.

Porsche tvrdí, že systém skúšalo počas testovacích jázd po celej Európe. Viete si predstaviť lepšiu prácu ako testovanie navigácie v starom Porsche? "Dnes pôjdete zo Stuttgartu po Route Napoléon do Nice," rozkáže vám nadriadený. A ešte za to dostanete zaplatené... Keď sme pri platení, Porsche si za túto originálnu retro navigáciu pýta 1184 eur, čo nie je zas tak strašné.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY