vytisknout velikost písma Blúdite v klasickom Porsche 911? Kúpte si originálnu navigáciu

Blúdite v klasickom Porsche 911? Kúpte si originálnu navigáciu

Starostlivosť automobilky Porsche o majiteľa starých legendárnych modelov je vskutku pôvabná. Porsche kontinuálne vyvíja nové veci aj na už dávno nevyrobené autá. Pred časom sme tu napríklad mali aktualizovaný zoznam odporúčaných moderných pneumatík na staré modely Porsche.

P15_0168_a5_rgb.jpgP15_0169_a5_rgb.jpgP15_0170_a5_rgb.jpg
No dobre, klasická papierová mapa má samozrejme svoje romantické kúzlo, ale takto vkusne schovaná originálna navigácia nemôže vadiť ani tomu najväčšiemu puristovi

Teraz Porsche predstavuje originálnu navigáciu, ktorú vám zakomponuje do interiéru klasického modelu 911 od generácie 993 spätne až k úplne prvému Porsche 911.

Originálna navigácia má aj rádio, zosilňovač 4x45W, Bluetooth pre komunikáciu so smartfónom a 3,5 "displej, avšak celé prevedenie je veľmi retro, takže nebude v interiéri klasického Porsche rušiť. Dáta k navigácii sa dodávajú na 8GB microSD karte.

Porsche tvrdí, že systém skúšalo počas testovacích jázd po celej Európe. Viete si predstaviť lepšiu prácu ako testovanie navigácie v starom Porsche? "Dnes pôjdete zo Stuttgartu po Route Napoléon do Nice," rozkáže vám nadriadený. A ešte za to dostanete zaplatené... Keď sme pri platení, Porsche si za túto originálnu retro navigáciu pýta 1184 eur, čo nie je zas tak strašné.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY