vytisknout velikost písma Blízkovýchodné nákupy pokračujú. Do dubajskej flotily mieri BMW i8

Blízkovýchodné nákupy pokračujú. Do dubajskej flotily mieri BMW i8

Vyzerá to, že sa na Blízkom východe zase začali vo veľkom nakupovať policajné autá. Nie je to tak dávno, čo do dubajskej flotily zamieril Lexus RC F, pred pár dňami sa pre zmenu polícia z Abú Dhabí pochválila policajnou verziou Rolls-Royce Phantom a dnes prichádza ďalšia správa podobného rázu znova. Opäť sa týka polície v Dubaji, ktorá si po novom zaobstarala na predvádzanie BMW i8.

BMW i8 možno nie je najrýchlejší a možno ani najzaujímavejšie auto z toho, čo už si dubajskí policajti stihli nakupovať, napriek tomu ide v kontexte tamojšej flotily o veľmi špeciálny exemplár. V záplave všetkých tých Veyronov, Ferrari, Lamborghini a Brabus ide vlastne o vôbec prvý hybridný automobil, ktorý tamojšia polícia kúpila.

Prirodzene BMW i8 nie je dôkazom toho, že by aj v Dubaji potrebovali riešiť emisie a spotrebu paliva. Aj mníchovský hybrid bude slúžiť na prezentáciu a na upútanie pozornosti. A ako sme si vyskúšali na vlastnej koži, v tejto činnosti ho vďaka unikátnemu dizajnu dokáže prekonať len máloktoré auto.

Untitled 5.jpgUntitled 6.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY