vytisknout velikost písma Bilenkin Vintage je ruská retro prestavba kupé BMW radu 3 E92

V Rusku vám upravia moderné BMW radu 3 Coupé tak, že ho nespoznáte.
Bilenkin Vintage je ruská retro prestavba kupé BMW radu 3 E92
Zoznam kapitol
  1. Bilenkin Vintage
  2. Fotogaléria: Bilenkin Vintage

Pamätáte si na prestavby BMW radu 6, z ktorých vznikali retro napodobeniny klasických vozidiel Volga? Ruská spoločnosť Bilenkin Classic Cars teraz ponúka kompletnú prestavbu kupé BMW radu 3 generácie E92 vrátane nového interiéru v retro štýle.

bilenkin-vintage-003-1.jpgbilenkin-vintage-004-1.jpgbilenkin-vintage-006-1.jpg
Retro prestavba vozidla BMW radu 3 E92 má pripomínať klasické ruské autá, napríklad legendárnu Volhu 21. Radikálneho prepracovania sa dočkal aj interiér

Bilenkin Vintage je prvý model firmy, ktorý bol predstavený na autosalóne v Dubaji. Pri pohľade z boku sú tvary darcovského autá trochu viditeľné, ale inak by ste v tom moderné BMW z 21. storočia hľadali len ťažko. Dokonca ani vo vnútri nezostalo veľa pôvodných dielov.

Firma sa už dlhší čas zaoberá reštaurovaním starších áut, toto je prvý pokus o moderné poňatie retra. Dizajn vozidla má opäť pripomínať klasické Volgy, predovšetkým potom legendárnu "cárovná", teda Volgu 21 z 60. rokov, ktorú mnohí považujú za jedno z najkrajších ruských áut vôbec.

O použitej technike spoločnosť Bilenkin Classic Cars nehovorí, ale pravdepodobne bude na zákazníkovi, ktorú motorizáciu si BMW radu 3 privezie. Rovnako tak aj výsledná cena prestavby záleží na tom, koľko si toho klient vymyslí. Zaujímavé tiež je, že vo vozidlo zostáva kompletná bezpečnostná a asistenčná výbava vrátane airbagov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY