vytisknout velikost písma Bezpilotné Audi RS7 predvádza strojovo presnú jazdu na videu

Pred týždňom vydala automobilka Audi správu, ktorá prezentovala ďalší výlet bezpilotnej RS7 na pretekársky okruh. Je to samozrejme vec zaujímavá, ale keď k takejto jazde nie je priložené video, tak nejako to nie je ono. Video z tejto akcie bolo zverejnené práve dnes, takže tu je.

Červeno-čierne Audi RS7 predstavuje novú verziu toho, čo sme videli minulý rok na Hockenheime. Auto má výkon 412 kW (560 k) a oproti prvej bezpilotnej variante je o poctivých 400 kg ľahšie. Hoci sa podľa informácií od Audi darilo konceptu na trati Sonoma Raceway stále zrýchľovať, na videu to vyzerá, že vozidlo má ešte veľké rezervy.

Okrem okruhového predstavenia už Audi v minulosti vyviezlo vozidlo vybavené systémom autonómneho riadenia aj do reálnej prevádzky. Išlo o model A7, ktorý došiel zo Silicon Valley na veľtrh CES v Las Vegas.

rs7_1.jpgrs7_2.jpgrs7_3.jpgrs7_4.jpgrs7_5.jpgrs7_6.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY