vytisknout velikost písma Bezpečná preprava detí v aute? Na popruhu s vodítkom

Bezpečná preprava detí v aute? Na popruhu s vodítkom

Ako rýchlo sa menia časy! Zatiaľ čo dnes upevňujeme deti do robustných detských sedačiek, ktoré sme za veľké peniaze kúpili na základe porovnávacích testov spotrebiteľských organizácií, pred polstoročím volili motoristi jednoduchšie riešenie.

adjsfyl9o4fqjmlszjek.jpg
Jednoduché a praktické: dajte dieťa na vodítko

Na praktický dobový návod upozornil americký Jalopnik. "Ako vie každý rodič, dieťa je príliš neposedné, než aby ho bolo možné udržať na kolenách alebo pripútané bezpečnostným pásom," píše sa na pretlačenej strane z nemenovaného časopisu. "Vo Volkswagene možno však problém vyriešiť za približne dvoma dolármi spôsobom, ktorý je uspokojivý pre rodičov i pre dieťa."

A v čom to riešenie spočíva? Mali ste svojej ratolesti nasadiť popruhy s vodítkom, ktoré prevlieknete okolo zadného operadla. Potomok potom môže sedieť, stáť, ležať aj pohybovať sa a vôbec sa cítiť pomerne voľne. Aspoň do tej doby, než so svojím chrobákom do niečoho vrazíte. Alebo niekto iný do vás.

Vozili by ste deti v detskej sedačke, aj keby to nebolo nariadené zákonom? Napíšte nám do diskusie pod článkom.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY