vytisknout velikost písma Bezpečná preprava detí v aute? Na popruhu s vodítkom

Bezpečná preprava detí v aute? Na popruhu s vodítkom

Ako rýchlo sa menia časy! Zatiaľ čo dnes upevňujeme deti do robustných detských sedačiek, ktoré sme za veľké peniaze kúpili na základe porovnávacích testov spotrebiteľských organizácií, pred polstoročím volili motoristi jednoduchšie riešenie.

adjsfyl9o4fqjmlszjek.jpg
Jednoduché a praktické: dajte dieťa na vodítko

Na praktický dobový návod upozornil americký Jalopnik. "Ako vie každý rodič, dieťa je príliš neposedné, než aby ho bolo možné udržať na kolenách alebo pripútané bezpečnostným pásom," píše sa na pretlačenej strane z nemenovaného časopisu. "Vo Volkswagene možno však problém vyriešiť za približne dvoma dolármi spôsobom, ktorý je uspokojivý pre rodičov i pre dieťa."

A v čom to riešenie spočíva? Mali ste svojej ratolesti nasadiť popruhy s vodítkom, ktoré prevlieknete okolo zadného operadla. Potomok potom môže sedieť, stáť, ležať aj pohybovať sa a vôbec sa cítiť pomerne voľne. Aspoň do tej doby, než so svojím chrobákom do niečoho vrazíte. Alebo niekto iný do vás.

Vozili by ste deti v detskej sedačke, aj keby to nebolo nariadené zákonom? Napíšte nám do diskusie pod článkom.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY