vytisknout velikost písma Bentley ukazuje svoju budúcnosť konceptom EXP10 Speed 6

Bentley ukazuje svoju budúcnosť konceptom EXP10 Speed 6

Koncept dvojmiestneho kupé Bentley EXP10 Speed 6 naznačuje smerovanie britskej značky v nasledujúcich rokoch. Novinka predznamenáva nový atletickejší dizajnový jazyk, ale tiež predovšetkým úplne nový kompaktný a športový dvojmiestny model.

bent_concept_04.jpgEXP 10 Speed 6 - Cabin 1.jpgbent_concept_10.jpg
Koncept EXP10 Speed 6 naznačuje nový menší a športovejší model. Dizajn exteriéru aj interiéru ale napovedá ďalšie smerovanie značky Bentley

Bentley EXP10 Speed ​​6 ešte ukrýva svoj motor, ale zrejme sa bude jednať o hybrid, aspon teda v koncepte. Číslovka 6 by napovedala použitiu šesťvalca, ale počkajme si radšej na oficiálne vyhlásenie automobilky Bentley.

Máme sa tešiť na viac športovosti a viac emócií, nový model vychádzajúci z toho konceptu bude skôr športový a porovnateľný napríklad s Astonom Martin V8 Vantage. Od modelov Continental sa bude líšiť aj výrazne nižšou hmotnosťou a pohotovejšou ovládateľnosťou. A tiež nižšou spotrebou paliva a emisiami CO2.

Desing konceptu Bentley EXP10 Speed ​​6 sa inšpiruje v leteckom priemysle a čistota línií má pripomínať krídlo a trup lietadla, na ktorých tiež nenájdete žiadne rušivé elementy. Celé auto má byť navyše orientované na vodiča. Zaujímavosťou je použitie Technolgie kovového 3D tlače na niektoré detaily ako napríklad kľučky dverí alebo koncovky výfuku. Uvidíme, či sa aj toto dostane do sériovej výroby.

Úplne novo poňatý je interiér s orientáciou na vodiča a pomerne masívne vystupujúca centrálna konzola, v ktorej je novo riešený multimediálny systém. Ovládanie palubných systémov sa zlúči práve do dotykového displeja a interiér zostane jednoduchý a čistý. Všimnite si asymetrického voliča prevodovky z hliníka, medi a čerešňového dreva. Je to jeden z prvkov, ktorý má symbolizovať pozornosť automobilky k detailom a tradičnej ručnej práci.

bent_concept_02.jpgbent_concept_03.jpgbent_concept_05.jpgbent_concept_07.jpgbent_concept_09.jpgbent_concept_01.jpgEXP 10 Speed 6 - Cabin 2.jpgEXP 10 Speed 6 - Centre Console.jpgEXP 10 Speed 6 - Door.jpgEXP 10 Speed 6 - Exhaust.jpgEXP 10 Speed 6 - Front Three Quarter.jpgEXP 10 Speed 6 - Headlamp.jpgEXP 10 Speed 6 - Location 1.jpgEXP 10 Speed 6 - Location 2.jpgEXP 10 Speed 6 - Location 3.jpgEXP 10 Speed 6 - Profile.jpgEXP 10 Speed 6 - Rear Compartment.jpgEXP 10 Speed 6 - Rear Three Quarter.jpgEXP 10 Speed 6 - Tail lamp.jpgEXP 10 Speed 6 - Wheel.jpgEXP 10 Speed 6 - Wing Vent.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY