vytisknout velikost písma Bentley Mulsanne Speed​​: Prerastený superšport na živých fotkách

Bentley Mulsanne Speed​​: Prerastený superšport na živých fotkách

Paríž v podaní automobilky Bentley znamená odhalenie modelu Bentley Mulsanne Speed​​. Hoci nie je pod kapotou dvanásťvalec, o nedostatok dynamiky sa naozaj báť nemusíme. Dvakrát preplňovaný osemvalec 6,75l disponuje výkonom 395 kW (537 k) a krútiacim momentom 1100 Nm.

V praxi vďaka tomu zvládne automobil dlhý 5575 mm a vážiaci minimálne 2685 kg zrýchlenie z nuly na stovku za 4,9 s a maximálne sa rozbehne na 305 km/h. Koho by náhodou zaujímala spotreba, údaje sú nasledovné: 22,8 l / 100 km v meste, 9,9 l / 100 km mimo mesta a 14,6 l / 100 km v kombinovanom cykle. Napriek tomu Bentley tvrdí, že má auto o 13% lepšiu spotrebu než dvanásťvalec a o 80 km dlhší dojazd.

O prenos sily na zadné kolesá sa stará osemstupňová automatická prevodovka a keby snáď vodič dostal potrebu nejako softvéru automatu od ZF napovedať, sú k dispozícii tlačidlá radenia pod volantom. Na stánku Bentley bol videný aj bežný model Mulsanne, ktorého osemvalec 6,75 l disponuje trošku skromnejším výkonom 512 koní a krútiacim momentom 1020 Nm. Ani to nie sú vyložene žobrácke hodnoty.

vw night (13).jpg_D4S0448.jpg_D4S0451.jpg_D4S0455.jpg_D4S0484.jpg_D4S0535.jpg_D4S0578.jpg_D4S0585.jpg_D4S0589.jpg_D4S0597.jpg8a110880-2c45-0132-5124-00163e17fa4b.jpg95fd3180-2c45-0132-5129-00163e17fa4b.jpg9dd7f150-2c45-0132-512b-00163e17fa4b.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY