vytisknout velikost písma Bentley Mulsanne Majestic je pätnásťkusová séria pre arabských šejkov

Bentley Mulsanne Majestic je pätnásťkusová séria pre arabských šejkov

Bentley v Katare predstavilo limitovanú patnásťkusovú sériu Majestic. Päť vozidiel sa predá v Spojených Arabských Emirátoch, päť v Katare a zvyšných päť v Saudskej Arábii. Akokoľvek sa po technickej stránke nič zásadné nezmenilo a auto stále poháňa dvoma turbami preplňovaný osemvalec 6,75 l, jedná sa o veľmi špeciálny kus.

Od Bentley sa tak nejako očakáva starostlivý prístup k detailom, ale v edícii Mulsanne Majestic to automobilka doviedla k puntičkárskej dokonalosti. Na počudovanie sa ale na svojich stránkach oficiálnymi fotkami nechváli, ako by sa za svoje dielo hanbila...

Na plastovú imitáciu dreva, kovov a kože sa tu nehrá, toto sú poctivé drahé materiály, pretože na náklady (a koncovú cenu pre zákazníka) sa v prípade takéhoto vozidla nehľadí. Zaujímavosťou je napríklad jemná čalúnená koža a prešívané vankúšiky, stolčeky s iPadom, chladnička na nápoje a krištáľový riad.

Samozrejmosťou sú polohovateľné zadné sedačky s masážou a ventiláciou. Vozidlá sú vyvedené vo slonovinovej farby a pri návrhu interiéru slúžil ako inšpirácia kvet magnólie. Za pozorosť stoja aj špeciálne 21 "kolesá a Bentley si nemohlo nechať ujsť príležitosť umiestniť emblémy Majestic kamkoľvek to bolo možné.

bentley (1).jpgbentley (2).jpgbentley (3).jpgbentley (4).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY