vytisknout velikost písma Bentley Flying Spur V8 S svojou silou prekonáva pôvodný dvanásťvalec

Absolútnym výnosom ešte nestačí, ale krútiaci moment už má motor V8 bi-turbo vyššie ako pôvodná jednotka 6.0 W12.
Bentley Flying Spur V8 S svojou silou prekonáva pôvodný dvanásťvalec
Zoznam kapitol
  1. Bentley Flying Spur V8 S
  2. Fotogaléria: Bentley Flying Spur V8 S

Luxusný sedan Bentley Flying Spur dostane silnejší motor, meno V8 S, nové nastavenie podvozku a niekoľko optických zmien vrátane luxusnejšej výbavy a širšieho zoznamu príplatkov. Novinka sa predstaví na autosalóne v Ženeve a v ponuke sa zaradí medzi modelmi V8 a W12.

2.jpg7.jpg15.jpg
Bentley Flying Spur V8 S sa líší inak nastaveným podvozkom, luxusnejšou výbavou a napríklad čiernou maskou chladiča. Osemvalec posilnil na 528 koní, maximálna rýchlosť je 306 km/h

Dvoma turbami preplňovaný osemvalec 4,0 l odovzdáva v Bentley Flying Spur V8 S na automatickú prevodovku a všetky kolesá výkon 388 kW (528 k) a krútiaci moment 680 Nm. To je dokonca o 30 Nm viac, než koľko ponúkal pôvodný šesťlitrový dvanásťvalec v modeli Bentley Continental GT z roku 2003.

Na 100 km/h zrýchli Flying Spur V8 S za 4,9 sekundy a rozbehne sa na 306 km/h. Aj vďaka systému vypínania polovice valcov má toto Bentley normovanú spotrebu 10,9 litra na 100 km. Tento údaj bude majiteľa určite veľmi trápiť...

Zásadného prepracovania sa dočkal elektronicky riadený podvozok, ktorý podľa Bentley ponúka v modeli V8 S ostrejšiu odozvu a lepšiu oporu karosérie v zákrutách, aby tým utrpel komfort odpruženia. Vodič si navyše charakteristiku podvozka môže nastaviť.

Samozrejmosťou je bohatá základná výbava vrátane všetkých možných bezpečnostných funkcií a asistentov. Môžete ale veselo priplácať za ďalšie luxusné prvky a hračky, napríklad za zábavný systém pre zadné sedadlá a WiFi. Keby ste chceli niečo iné než základné kožené sedadlá a drevený dekor, objednať možno napríklad obloženie z kameňa.

Vrcholnou motorizáciou Flying Spur naďalej zostáva jednotka 6.0 V12, takisto preplňovaná dvojicou turbodúchadiel. Jej 460 kW a 800 Nm umožňuje veľkej limuzíne rozbehnúť sa až na 320 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY