vytisknout velikost písma Bentley Continental V8 S: Silnejšia verzia slabšieho motora pre Conti GT

Ak ste túžili po kupé Bentley, ale základný osemvalec pre vás bol príliš pomalý a základný dvanásťvalec zbytočne rýchly, konečne je tu riešenie.
Bentley Continental V8 S: Silnejšia verzia slabšieho motora pre Conti GT

Ponuka Bentley Continental začína byť poriadne zamotaná. Okrem základného osemvalca GT V8 môžete mať tiež dvanásťvalec 6.0 W12, prípadne ktorýkoľvek z týchto motorov vo verzii GTC so sťahovacou strechou. Potom je tu verzia Speed ​​a jej otvorená verzia, ktorá sa však oficiálne nevolá GTC, ale dlho GT Speed ​​Convertible.

Continental_GT_V8_S_Conv_1_2.jpgContinental_GT_V8_S_Conv_14_2.jpgContinental_GT_V8_S_Coupe_10_2.jpgModel V8 S bude od začiatku k dispozícii ako kupé aj ako kabriolet

Ak ste dúfali v zjednodušenie, máme pre vás zlú správu. Bentley vnáša do svojej pestrej palety Continental ďalšiu úroveň zmätku dvojicou nových modelov GT V8 S Coupé a GT V8 S Convertible.

Ich podstatou je novo naladená verzia dvakrát preplňovaného vidlicového osemvalca 4,0 l, o ktorý sa Bentley delí s Audi. Ako hovorí známe príslovie automobilovej publicistiky, tabuľka niekedy vydá za tisíc slov:

Bentley Continental

GT V8 Coupé

GT V8 S Coupé

GT V8 Convertible

GT V8 S Convertible

Najvyšší výkon (k/ot./min.)

507/6000

528/6000

507/6000

528/6000

Krútiaci moment (Nm/ot./min.)

660/1700

680/1700

660/1700

680/1700

0-100 km/h (s)

4,8

5,0

4,5

4,7

Max. rýchlosť (km/h)

303

301

309

308

Komb. spotreba (l/100 km)

10,5

10,9

10,5

10,9

Športovejší zameranie S modelov potvrdzuje aj zníženie svetlej výšky o 10 mm spolu s inštaláciou tuhších pružín aj zadného stabilizátora. Nové je aj naladenie tlmičov pruženia a elektronického stabilizačného systému.

Continental_GT_V8_S_Conv_113_2.jpgContinental_GT_V8_S_Coupe_11_2.jpgContinental_GT_V8_S_Coupe_4_2.jpgInteriér bude v základe dvojfarebný, zákazníci môžu vyberať zo 17 odtieňov kože

Aby si váš Continental GT S ostatní hráči z klubu, za ktorý hráte, nepomýlili so základnou verziou, dostal aj lakovaný čierny spojler, bočné nástavce prahov a symbolický náznak difúzora. Výhradne pre verziu S sú určené aj dvadsaťpalcové kolesá, ktoré vidíte na obrázkoch.

Kupé i kabriolet v novej ostrejšej verzii majú byť u predajcov Bentley k dostaniu od začiatku roka 2014.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY