vytisknout velikost písma Bentley Continental V8 S: Silnejšia verzia slabšieho motora pre Conti GT

Ak ste túžili po kupé Bentley, ale základný osemvalec pre vás bol príliš pomalý a základný dvanásťvalec zbytočne rýchly, konečne je tu riešenie.
Bentley Continental V8 S: Silnejšia verzia slabšieho motora pre Conti GT

Ponuka Bentley Continental začína byť poriadne zamotaná. Okrem základného osemvalca GT V8 môžete mať tiež dvanásťvalec 6.0 W12, prípadne ktorýkoľvek z týchto motorov vo verzii GTC so sťahovacou strechou. Potom je tu verzia Speed ​​a jej otvorená verzia, ktorá sa však oficiálne nevolá GTC, ale dlho GT Speed ​​Convertible.

Continental_GT_V8_S_Conv_1_2.jpgContinental_GT_V8_S_Conv_14_2.jpgContinental_GT_V8_S_Coupe_10_2.jpgModel V8 S bude od začiatku k dispozícii ako kupé aj ako kabriolet

Ak ste dúfali v zjednodušenie, máme pre vás zlú správu. Bentley vnáša do svojej pestrej palety Continental ďalšiu úroveň zmätku dvojicou nových modelov GT V8 S Coupé a GT V8 S Convertible.

Ich podstatou je novo naladená verzia dvakrát preplňovaného vidlicového osemvalca 4,0 l, o ktorý sa Bentley delí s Audi. Ako hovorí známe príslovie automobilovej publicistiky, tabuľka niekedy vydá za tisíc slov:

Bentley Continental

GT V8 Coupé

GT V8 S Coupé

GT V8 Convertible

GT V8 S Convertible

Najvyšší výkon (k/ot./min.)

507/6000

528/6000

507/6000

528/6000

Krútiaci moment (Nm/ot./min.)

660/1700

680/1700

660/1700

680/1700

0-100 km/h (s)

4,8

5,0

4,5

4,7

Max. rýchlosť (km/h)

303

301

309

308

Komb. spotreba (l/100 km)

10,5

10,9

10,5

10,9

Športovejší zameranie S modelov potvrdzuje aj zníženie svetlej výšky o 10 mm spolu s inštaláciou tuhších pružín aj zadného stabilizátora. Nové je aj naladenie tlmičov pruženia a elektronického stabilizačného systému.

Continental_GT_V8_S_Conv_113_2.jpgContinental_GT_V8_S_Coupe_11_2.jpgContinental_GT_V8_S_Coupe_4_2.jpgInteriér bude v základe dvojfarebný, zákazníci môžu vyberať zo 17 odtieňov kože

Aby si váš Continental GT S ostatní hráči z klubu, za ktorý hráte, nepomýlili so základnou verziou, dostal aj lakovaný čierny spojler, bočné nástavce prahov a symbolický náznak difúzora. Výhradne pre verziu S sú určené aj dvadsaťpalcové kolesá, ktoré vidíte na obrázkoch.

Kupé i kabriolet v novej ostrejšej verzii majú byť u predajcov Bentley k dostaniu od začiatku roka 2014.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY