vytisknout velikost písma Bentley Continental má za sebou facelift a jazdí len na šesť valcov

Bentley Continental má za sebou facelift a jazdí len na šesť valcov
Zoznam kapitol
  1. Bentley Continental
  2. Fotogaléria: Bentley Continental

Aj značka Bentley ukáže na autosalóne v Ženeve facelift jedného zo svojich modelov. Zmeny na Bentley Continental sú skutočne len kozmetické, všimnite si napríklad nového predného nárazníka a zadného veka kufra. Nová je aj ponuka 20 "a 21" kolies z ľahkej zliatiny a rozšírila sa paleta dostupných farebných kombinácií.

Continental GT Speed (1).jpgContinental GT Speed (10).jpgContinental Wheel Stitching.jpg
Už aj Bentley je zelené. Pri jeho motore 6.0 W12 sa vypína polovica valcov, takže má nižšiu spotrebu a emisie. Ničmenej na čalúnenie nového interiéru padlo stádo hovädzieho dobytka

Všetky modely radu Continental dostanú taktiež nové prevedenie čalúnenia sedadiel a v interiéri sa zmení veľa drobných detailov ako napríklad volant a dizajn radiacich pádiel automatickej prevodovky. Nová je aj centrálna konzola s úložným priestorom a na palube môžete mať Wi-Fi.

Preplňovaný osemvalec prechádza faceliftom prakticky bez zásadných zmien, viac pozornosti venovala automobilka dvanásťvalcom. Jednotka 6.0 W12 má o päť percent nižšiu spotrebu a v modeli Continental GT posilnila z 575 na 590 koní a 720 Nm (nárast o 20 Nm).

Zníženie spotreby automobilka dosiahla predovšetkým systémom vypínania polovice valcov pri čiastočnom zaťažení motora, takže podľa normy NEDC teraz dvanásťvalcový Bentley spotrebuje len 14,1 litra na 100 km. Ľadové medvede majú určite radosť.

Upraveného dvanásťvalca sa dočkal aj luxusný sedan Bentley Continental Flying Spur, v ktorom má motor výkon 625 koní a krútiaci moment 800 Nm. Takisto Flying Spur sa vie zmeniť v šesťvalec a jeho normovaná spotreba dosahuje na 14,5 litra na 100 km.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY