vytisknout velikost písma Bentley Continental GT3-R vs. Corvette Z06 vs. AMG GT S vs. ďalší...

Bentley Continental GT3-R vs. Corvette Z06 vs. AMG GT S vs. ďalší...

Kolegovia z Motor Trend majú taký pekný zvyk (a hlavne možnosti) občas usporiadať Drag Race s celou radou naozaj veľmi zaujímavých automobilov naraz. Možno si spomeniete na niektoré staršie vydania, pretože aktuálne takzvaný World 's Greatest Drag Race už má poradové číslo 5. A štartové pole je opäť slušným zoznamom športových automobilov.

Tentoraz sa vedľa seba postavil Mercedes-AMG GT S, Bentley Continental GT3-R, Chevrolet Corvette Z06, Cadillac ATS-V, Volkswagen Golf R, Porsche Cayman GT4, Mercedes-AMG C63 S, Lexus RC F, Cadillac CTS-V a tak trochu do počtu nová Mazda MX-5.

Že šprint na štvrť míle zrejme nevyhrá Mazda, Golf alebo Lexus, to je dopredu jasné, ale kto z trojice Corvette, Continental a AMG GT bude najrýchlejší? Odpoveď nájdete v priloženom videu.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY