vytisknout velikost písma Bentley Continental GT Speed je teraz ešte rýchlejšie

Bentley Continental GT Speed je teraz ešte rýchlejšie

Človek by nepovedal, že automobil, ktorý používa preplňovaný dvanásťvalec s výkonom 467 kW (635 k), potrebuje ešte vyšší výkon, ale na druhú stranu sa tiež hovorí, že výkonu nie je nikdy dosť. Bentley aktuálne predstavuje ľahkú modernizáciu pre model Continental GT Speed, v rámci ktorej sa zvyšoval práve výkon motora a v rámci ktorej dorazila aj Black Edition.

Po novom tak Bentley Continental GT Speed ​​ponúkne základné parametre 472 kW (642 k) a 840 Nm. Šprint z nuly na 60 míľ za hodinu (96 km/h) bol predtým otázkou 4,1 s, posilnená verzia zvládne túto disciplínu za 3,9 s. Maximálna rýchlosť sa nezmenila. Stále sa rozbehnete najviac na 331 km/h.

Black Edition pridá k všetkému tomu výkonu čierne doplnky na karosérii v podobe čiernych diskov s veľkosťou 21 palcov, čiernych krytov zrkadiel alebo čiernych líšt okolo okien. Pokiaľ ale budete chcieť, môžete si nechať nalakovať niektoré časti aj inou kontrastnou farbou (na fotkách je vidieť Cyber ​​Yellow). Vaša konkrétna voľba sa nakoniec premietne aj do veľmi luxusného interiéru.

Posilnené Bentley Continental GT Speed ​​a GT Speed ​​Black Edition už možno aj objednať. Prvé hotové autá dorazia k zákazníkom v lete.

contin_5.jpgcontin_6.jpgcontin_4.JPGcontin_3.JPGcontin_1.jpgcontin_2.jpg
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY