vytisknout velikost písma Autosalón Ženeva 2015: Deň druhý plus veľká fotogaléria

Druhý deň autosalónu v Ženeve pomaly končí. Máme pre vás ďalší prehľad noviniek a veľkú fotogalériu. Snáď sme na nič nezabudli.
Autosalón Ženeva 2015: Deň druhý plus veľká fotogaléria
Zoznam kapitol
  1. Autosalón Ženeva 2015: Deň druhý
  2. Autosalón Ženeva 2015: Fotogaléria

Novinárske dni na autosalóne v Ženeve sú minulosťou. Zajtra sa brány autosalónu prvýkrát otvárajú pre širokú verejnosť, na ktorú rozhodne čaká množstvo zaujímavých áut, šialených superšportov a atraktívnych konceptov.

Tohtoročná Ženeva bola naozaj bohatá na novinky. Nižšie nájdete prehľad tých z dnešného dňa a nezabudnite sa v nasledujúcej kapitole pozrieť na veľkú fotogalériu, ktorú sme pre vás dnes dali dokopy. A ak mierite do Ženevy na výlet, tak prajeme plno pekných zážitkov.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro
BMW radu 2 Gran Tourer
Borgward sa vracia
Brabus 850 a Brabus Rocket 900
Citroën Berlingo / Moutain Vibe Concept
Citroën Cactus je vraj najkrajšie auto roka
DS DS5
Infiniti QX30 a Q60
Hamann Macan, X6, Aventador Roadster 
Honda HR-V, NSX a Jazz
Hyundai i20 a Tucson na videu
Land Rover Defender a ceny modelu Evoque
Mercedes-Maybach Pullman na videu
Mansory G 63 AMG Sahara Edition, S Class Coupé 
McLaren P1 GTR, 675LT a F1 GT
Nissan Sway
Opel Corsa OPC
Opel Karl
Peugeot 208
Porsche Cayman GT4
Subaru Levorg
Škoda Fabia Monte Carlo a Octavia RS 230
Tata Hexa a Bolt Sport

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY