vytisknout velikost písma Autosalón Šanghaj 2015: Čínske kópie, ale aj luxusné autá a koncepty

Čínsky autosalón v Šanghaji veľa prekvapení nepriniesol skôr len ukázal, že sa domáci výrobcovia stále zmôžu iba na kopírovanie.
Autosalón Šanghaj 2015: Čínske kópie, ale aj luxusné autá a koncepty
Zoznam kapitol
  1. Autosalón Šanghaj 2015
  2. Fotogaléria: Autosalón Šanghaj 2015

V čínskom Šanghaji práve prebieha autosalón a je tu možnosť vidieť známe, ale aj napríklad úplne nové koncepty. Mercedes-Benz priviezol napríklad koncept GLC Coupé a Volkswagen predstavil koncept C Coupé GTE napovedajúci budúci Phaeton.

autosalon (32).jpgautosalon (64).jpgautosalon (8).jpgPlno čínskych automobiliek sa rovnako stále zmôže len na kopírovanie a spájanie už vzniknutých tvarov. Zdá sa však, že sa aspoň zlepšuje kvalita a bezpečnosť

Nechýbajú ani podivné mixy, napríklad Škoda Rapid Spaceback s maskou a logom Volkswagenu, obzvlášť Citroën Aircross a samozrejme tiež veľa čudných čínskych kreácií a kópií zahraničných značiek. No plno čínskych výrobcov, napríklad Qoros, treba už brať naozaj vážne.

Nechýba ale ani Volvo s modelom XC90 alebo napríklad Peugeot s hybridnou raketou 308 R s výkonom 500 koní. Audi tiež ukázalo koncept Proloque Allroad. Viac áut uvidíte v priloženej fotogalérii.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY