vytisknout velikost písma Autosalón Šanghaj 2015: Čínske kópie, ale aj luxusné autá a koncepty

Čínsky autosalón v Šanghaji veľa prekvapení nepriniesol skôr len ukázal, že sa domáci výrobcovia stále zmôžu iba na kopírovanie.
Autosalón Šanghaj 2015: Čínske kópie, ale aj luxusné autá a koncepty
Zoznam kapitol
  1. Autosalón Šanghaj 2015
  2. Fotogaléria: Autosalón Šanghaj 2015

V čínskom Šanghaji práve prebieha autosalón a je tu možnosť vidieť známe, ale aj napríklad úplne nové koncepty. Mercedes-Benz priviezol napríklad koncept GLC Coupé a Volkswagen predstavil koncept C Coupé GTE napovedajúci budúci Phaeton.

autosalon (32).jpgautosalon (64).jpgautosalon (8).jpgPlno čínskych automobiliek sa rovnako stále zmôže len na kopírovanie a spájanie už vzniknutých tvarov. Zdá sa však, že sa aspoň zlepšuje kvalita a bezpečnosť

Nechýbajú ani podivné mixy, napríklad Škoda Rapid Spaceback s maskou a logom Volkswagenu, obzvlášť Citroën Aircross a samozrejme tiež veľa čudných čínskych kreácií a kópií zahraničných značiek. No plno čínskych výrobcov, napríklad Qoros, treba už brať naozaj vážne.

Nechýba ale ani Volvo s modelom XC90 alebo napríklad Peugeot s hybridnou raketou 308 R s výkonom 500 koní. Audi tiež ukázalo koncept Proloque Allroad. Viac áut uvidíte v priloženej fotogalérii.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY