vytisknout velikost písma Autosalon Paríž 2014: Deň prvý + veľká fotogaléria

Prvý deň autosalónu v Paríži máme za sebou, tak sa pozrite na ucelený prehľad dnešných noviniek spolu s veľkou galériou.
Autosalon Paríž 2014: Deň prvý + veľká fotogaléria
Zoznam kapitol
  1. Autosalon Paríž 2014: Deň prvý
  2. Fotogaléria: Deň prvý - Paríž 2014

Prvý deň autosalónu v Paríži máme pomaly za sebou, teraz tu triedime všetky novinky a pripravujeme súhrnné galérie. Ostatne, na prvé fotky sa už môžete pozrieť v druhej kapitole tohto článku, ak ste tak ešte neurobili.

IMG_4606.JPGsport_11.JPGIMG_4592.JPG
Lamborghini Asterion, Volkswagen XL Sport alebo Audi TT Sportback patrí k tomu najzaujímavejšiemu na tohtoročnom autosalóne. 

Treba povedať, že automobilky sa nepúšťajú do žiadnych zbesilých futuristických šialeností bez nádeje na sériovú výrobu a radšej sa držia pri zemi s autami, ktoré sa tvária aspoň trochu skutočne. Otázkou je, čo všetko sa dostane nakoniec do sériovej výroby alebo na náš trh.

A pretože autosalón v Paríži nie je len nová Škoda Fabia, môžete sa teraz pozrieť na kompletný zoznam noviniek prvého dňa. Ale tým to nekončí, zajtra zase pokračujeme ďalšou záplavou aktualít priamo z autosalónu.

Audi TT Coupé a Roadster
Audi TT Sportback
BMW X6 a rada 2 Cabrio
Dacia Dokker Stepway
Ford S-Max, C-Max a Mustang
Honda Civic Type-R
Honda HR-V, CR-V a Jazz
Hyundai i20
Kia Sorento
Lamborghini Asterion
Mazda MX-5
Mercedes AMG GT, C63 AMG a facelift triedy B
Nissan Pulsar Nismo
Opel Corsa
Renault Espace
Seat Leon X-Perience
Suzuki Vitara
Škoda Fabia
Škoda Fabia Combi
Toyota C-HR
Volkswagen Golf Alltrack a Passat
Volkswagan Passat GTE
Volkswagen Passat R-Line
Volkswagen XL Sport
Volvo XC90

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY