vytisknout velikost písma Autosalón Paríž 2014: Deň druhý + veľká fotogaléria

Autosalón Paríž 2014: Deň druhý + veľká fotogaléria
Zoznam kapitol
  1. Autosalón Paríž 2014: Deň druhý
  2. Fotogaléria: Deň druhý - Paríž 2014

Zajtra sa autosalón v Paríži otvára pre verejnosť, čo už ostatne určite viete, ak ste čítali nášho podrobného sprievodcu autosalónom, ako sa tam dostať, kde zaparkovať a tak. My si tu pomaly balíme svoje veci, aby sme vám urobili miesto.

Druhý novinársky deň už vlastne žiadne aktuálne novinky neukáže, takže prinášame ďalší ucelený súhrn toho, čo bolo dnes ešte vidieť v Paríži. Ak ste nestihli novinky včera, nevadí, aj z prvého dňa parížskeho autosalónu máme ucelený prehľad. A ak vás nebavia nové autá, pozrite sa fotogalériu veteránov a Youngtimerov alebo fotogalériu modeliek.

Bentley Mulsanne Speed
Citroën C1 Urban Ride
Citroën C4 Cactus Airflow 2L
DS Divine
Ferrari F458 Speciale Aperta
Hyundai i20 na videu
Infiniti Q80 Inspiration
Jaguar XE, Project 7
Land Rover Discovery Sport
Kia Venga, Rio a Soul
Mini 5D, Superleggera Vision
Peugeot Exalt, Quartz, 308 GT a ďalší
Porsche Cayenne S E-Hybrid
SsangYong XIV
Nová Škoda Superb už v roku 2015

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY