vytisknout velikost písma Autosalón Frankfurt 2015: Deň druhý + súhrnná fotogaléria

Focus RS odhalil svoju cenu, Borgward ukázal svoje SUV, Bentley vyladilo Bentaygu a z Nissanu Z sa stal crossover.
Autosalón Frankfurt 2015: Deň druhý + súhrnná fotogaléria
Zoznam kapitol
  1. Autosalón Frankfurt 2015
  2. Fotogaléria: Autosalón Frankfurt 2015

Niektoré zo zaujímavých noviniek autosalóne vo Frankfurte sme si schovali aj na dnešok. Zajtra sa pozrieme napríklad na tuningové špeciality, o tie nebola vo Frankfurte núdze, a samozrejme vás neochudobníme o galériu hostesiek.

Súhrnnú galériu zo včerajška si môžete prezrieť tu:

Frankfurt 2015

Autosalón Frankfurt 2015: Deň prvý + veľká fotogaléria

audi (10).jpgborgward (3).JPG_DSC0085.JPG
Audi ukázalo koncept eletrického SUV, Borgward predstavil svoj prvý novodobý model BX7 a Ford Focus RS s maximálkou 266 km/h odhalil svoju predajnú cenu

V nasledujúcom zozname nájdete odkazy na články s informáciami o konkrétnych modeloch, o ktorých sme dnes písali. A nezabudnite si prejsť aj dnešnú veľkú fotogalériu.

Audi e-tron quattro
Audi S4
Audi S8 Plus a Audi SQ5 Plus
Bentley Bentayga
BMW X1
BMW radu 7
Borgward BX7
Fiat 500
Ford Focus RS
Hyundai i20 Active a Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo
Jaguar F-Pace
Nissan Gripz a Nissan Navara
Peugeot 308 Racing Cup
Rolls-Royce Dawn
Suzuki Baleno
Toyota Prius

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY