vytisknout velikost písma Autonómne vozidlo Apple by mohlo byť založené na BMW i3

Autonómne vozidlo Apple by mohlo byť založené na BMW i3

O autonómnom dopravnom prostriedku spoločnosti Apple sa už hovorí celkom dlho. Lenže Apple nemá vlastný výrobný závod ani skúsenosti s výrobou áut. Realizovateľným riešením by preto mohlo byť prevzatie základné platformy odinakiaľ. Napríklad od BMW.

Šéf Applu Tim Cook by rád vyrábal autonómne vozidlo na základoch BMW i3, píše nemecký Manager Magazin. Obe firmy sa v tejto záležitosti vraj zišli už na konci roka 2014, ale aj keď vtedajšie rokovania skrachovali, zostali v kontakte.

BMW i3 je nadčasový a z konštrukčného hľadiska veľmi futuristický automobil, čo by samozrejme sedelo na politiku spoločnosti Apple. Apple totiž chce tiež použiť uhlíkové vlákna ku konštrukcii vozidla a výhradne elektrický pohon. To všetko má dnes na trhu vlastne len BMW i3.

Autonómne vozidlo spoločnosti Apple čaká ešte dlhá cesta a aj keď sa hovorilo o roku 2018 ako o dátume uvedenia na trh, zatiaľ sme ešte nevideli ani prototyp, skicu alebo iný konkrétny a hmatateľný dôkaz, že také auto existuje.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY