vytisknout velikost písma Automobilka Hyundai už vyrobila 10 000 000 modelov Elantra

Automobilka Hyundai už vyrobila 10 000 000 modelov Elantra
Nie je moc modelov, ktoré by sa mohli chváliť číslovkou 10 000 000. Navyše Hyundai vyrobil (a predal) desať miliónov vozidiel Elantra v pomerne krátkom období, keď výroba prvej generácie začala až v roku 1990. Z toho vychádza za dvadsaťštyri rokov priemer 1140 modelov Elantra vyrobených každý deň. 
V klube desiatich miliónov je ešte napríklad aj BMW radu 3 (vyrábané ale od roku 1975), Chevrolet Impala, Fiat 124 (vrátane licenčných modelov Lada), Ford Escort, Ford rady F, Ford Fiesta, Ford T, Honda Civic, Oldsmobile Cutlass, opel Astra, Opel Corsa, Toyota Camry, Toyota Corolla, Volkswagen Beel, Volkswagen Golf a Volkswagen Passat. 
Hyundai Elantra je veľmi obľúbený hlavne v USA, na domácom trhu a v Ázii všeobecne. Elantry sa počas rokov vyrábali alebo ešte vyrábajú pod rôznymi licenciami a tiež s iným menom napríklad v Číne, Južnej Amerike, Afrike, Rusku a Iráne. 
Na európskom trhu však meno Elantra skončilo a v novej generácii ho nahradil model i30, ktorý sa však na niektorých trhoch predáva ďalej ako Elantra. V súčasnej dobe je na trhu piata generácia modelu Elantra.
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY