vytisknout velikost písma Automobilka DS predstavuje omladenú DS5

Automobilka DS predstavuje omladenú DS5

Meno DS sa minulý rok dištancovalo od automobilky Citroën, takže v Ženeve už neplatí, že "Citroën predstavuje facelift pre DS5", ale DS predstavuje modernizovaný model DS5. Inak povedané, na aktuálnom autosalóne je možné vidieť nové prevedenie vlajkovej lode značky DS.

Hlavným znamením, podľa ktorého veľmi ľahko rozoznáte modernizovanú verziu od tej starej, je absencia znaku Citroën na kapote. Prepracovaná je samozrejme aj predná časť, iné sú svetlá vpredu aj vzadu a úpravy sa dotkli aj interiéru. Ten ponúkne nový stredový panel, z ktorého zmizlo dvanásť tlačidiel. Tie sa odsťahovali pod dotykovú obrazovku nového multimediálneho systému.

To najdôležitejšie, čo priniesol facelift, sú však nové motory vyhovujúce norme Euro 6. Záujemcovia o diesel už dostanú výhradne jednotky BlueHDi (120, 150 alebo 180 koní), v prípade dieselu možno siahnuť iba po tisícšesťstovke THP naladenej na 121 kW (165 k ). Samozrejme v ponuke zostala aj hybridná štvorkolka.

dsds5_1.JPGdsds5_2.JPGdsds5_3.JPGdsds5_4.JPGdsds5_5.JPGdsds5_6.jpgdsds5_7.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY