vytisknout velikost písma Auto roku 2014 v ČR: víťazí Octavia, RR Sport, Mazda 6, Captur i BRZ

Auto roku 2014 v ČR: víťazí Octavia, RR Sport, Mazda 6, Captur i BRZ

Anketa Auto roka ČR 2014 pozná svojho prvého víťaza. Od 10. októbra do polnoci 31. decembra bolo možné na stránkach autoroku.cz posielať hlasy svojim favoritom celkovo v piatich rôznych kategóriách. Dohromady sa zišlo 35 000 respondentov, ktorí určili konečné výsledky.

Podľa očakávania v kategórii nižšej strednej triedy zvíťazila s veľkým náskokom Škoda Octavia. Strednú a vyššiu triedu ovládla podľa verejnosti Mazda 6 a medzi mestskými vozidlami získal víťazstvo Renault capture. Terénne a veľkopriestorové vozidlá patria Range Roveru Sport. Ten len tesne preskočil BMW X5 a Toyotu RAV4. A konečne medzi športovými vozidlami zabodovalo Subaru BRZ. Kompletné výsledky nájdete nižšie.

Konečné poradie aj celkového víťaza určeného odbornou porotou sa dozvieme na slávnostnom vyhlásení 20. januára.

Nižšia stredná trieda

1. Škoda Octavia
2. Toyota Auris
3. Peugeot 308

Stredná a vyššia stredná trieda

1. Mazda 6
2. BMW 3 GT
3. Mercedes-Benz S

Mestské vozidlá

1. Renault Captur
2. BMW i3
3. Peugeot 2008

Terénné a veľkopriestorové vozidlá

1. Range Rover Sport
2. BMW X5
3. Toyota RAV4

Športové vozidlá

1. Subaru BRZ
2. Jaguar F-Type
3. Porsche 918 Spyder

autoroku_oct.JPGautoroku_MAZDA.JPGautoroku_renault.JPGautoroku_rr.jpgautoroku_subaru.JPG 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY