vytisknout velikost písma Auto roka 2015 v Českej republike je nová Škoda Fabia

Auto roka 2015 v Českej republike je nová Škoda Fabia

Anketa Auto roka 2015 v Českej republike pozná svojho víťaza. Prestížnym titulom sa bude honosiť nová Škoda Fabia. Rozhodlo o tom hlasovanie odbornej poroty zloženej z motoristických novinárov. Tí sa vo finále rozhodovali medzi päticou Ford Mondeo, Mazda3, Mercedes-Benz triedy C, Škoda Fabia a Volkswagen Passat.

Škoda zvíťazila aj v doplnkovej ankete Zelené auto roka, kde uspela s modelom Octavia G-Tec. Cenu za technickú inováciu roka dostali laserové svetlomety BMW i8.

Vyhlasovateľom ankety Auto roka je Klub motoristických novinárov, Klub motoristických publicistov, Združenie automobilového priemyslu a Zväz dovozcov automobilov. Redakciu AutoRevue.cz (sesterský web AutoMag.sk v Čechách) v porote zastupovali Jiří Červenka a Lukáš Dittrich.

5. místo – Mazda3.jpg4. místo – Ford Mondeo.jpg3. místo – Mercedes-Benz třídy C.jpg2. místo – Volkswagen Passat.jpg1. místo – Škoda Fabia.jpgZelené auto roku – Škoda Octavia G-Tec.jpgTechnická inovace roku – laserové světlomety BMW i8.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY