vytisknout velikost písma Auto roka 2014 v ČR je Mazda6, porazila Octaviu aj triedu S

Auto roka 2014 v ČR je Mazda6, porazila Octaviu aj triedu S

V dvadsiatom ročníku ostro sledovanej ankety Auto roka 2014 v Českej republike zvíťazila Mazda6, keď od porotcov získala celkom 274 bodov. S pomerne bezpečným náskokom tak za sebou nechala Škodu Octavia (243 bodov). Tá pritom už vyhrala verejnú časť ankety.

Bronzovú priečku vybojoval Mercedes-Benz triedy S (205), nasledovaný športovým Jaguarom F-Type (168) a Peugeotom 308 (135 bodov).

Auto roka vyhlasuje Klub motoristických novinárov a Klub motoristických publicistov spoločne so Zväzom dovozcov automobilov a Združením automobilového priemyslu. Porota tento rok vyberala z 37 nominovaných áut. Dvoch zástupcov majú v štyridsaťdva člennej porote aj naši českí kolegovia z AutoRevue.cz.

Naprázdno nevyšlo ani BMW i3. Mníchovský elektromobil zvíťazil v doplnkových anketách Technická inovácia roku a Zelené auto roka.

Slávnostné vyhlásenie prebehlo 20. januára v Top Hoteli Praha.

Jaguar-F-Type_V8_S_2014_1600x1200_wallpaper_05.jpgMazda-6_Sedan_2013_1600x1200_wallpaper_03.jpgMercedes-Benz-S63_AMG_2014_1600x1200_wallpaper_05.jpg
Peugeot-308_2014_1600x1200_wallpaper_07.jpgSkoda-Octavia_Combi_2014_1600x1200_wallpaper_02.jpg
Finalisti ankety Auto roku 2014 v Českej republike
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY