vytisknout velikost písma Audi vyšle prototyp RS7 Sportback závodiť - bez šoféra!

Audi vyšle prototyp RS7 Sportback závodiť - bez šoféra!
Zoznam kapitol
  1. Bezpilotné Audi RS7 Sportback
  2. Fotogaléria: Bezpilotné Audi RS7 Sportback

Autonómne vozidlá nie sú iba záležitosťou Googlu, Toyoty a niekoľkých amerických a čínskych priekopníkov. Aj Nemci sa chopili príležitosti a zatiaľ čo BMW učí svoje autá driftovať, Audi ich chce urobiť najrýchlejšími a najšportovnejšími. Nadchádzajúci víkend, kedy sa ide záverečný podnik šampionátu DTM na Hockenheime, chce Audi nasadiť autonómny prototyp na závodnej dráhe.

audi (20).jpgaudi (22).jpgaudi (15).jpgVodič je v tomto Audi RS7 Sportback úplne zbytočný. Auto ale nemá za úlohu jazdiť bezpečne po meste. Musí čo najrýchlejšie zajsť pretekársky okruh
Teda, nepôjde medzi ostatnými pretekárskymi autami, ale zvezie sa samostatne počas prezentácie, ktorú budete môcť v nedeľu sledovať naživo cez Audi MediaTV. Automobilka pripravuje prototyp Audi RS7 Sportback, ktorý vraj dokáže obísť závodnú dráhu úplne sám bez vodiča rovnako rýchlo ako profesionálny pretekár. Ovládanie vozidla bude zaisťovať iba počítač cez signál z GPS, 3D kamery a vysokofrekvenčných rádiových vĺn. 
Audi predpokladá, že by mal bezpilotné prototyp RS7 Sportback s osemvalcom s dvoma turbami zajsť Hockenheim za dve minúty a desať sekúnd. Následne sa má vydať na Nürburgring, kde sa pokúsi zdolať legendárnu Nordschleife. 
Audi chce na prototype autonómneho vozidla demonštrovať svoje skúsenosti a pokrok s týmito systémami. Do sériovej aplikácie je síce ešte dosť času, ale ukazuje sa, že plne autonómne vozidlá sú na dosah.
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY