vytisknout velikost písma Audi TTS ponúkne po úprave od ABT 370 koní. Zatiaľ...

Audi TTS ponúkne po úprave od ABT 370 koní. Zatiaľ...

Spoločnosť ABT predstavila ďalšiu úpravu pre model značky Audi. Tentoraz došlo na TTS ponúkajúce v štandarde 228 kW (310 k). Komu to nestačí, ten môže vďaka ABT dostať pod kapotu 272 kW (370 koní).

Presne povedané možno "zatiaľ dostať pod kapotu" 272 kW (370 koní), pretože ako ABT píše vo svojej tlačovej správe, technici už pracujú na úprave, ktorá pridá ešte viac výkonu. Zatiaľ si ale musíme vystačiť s prídelom šesťdesiatich koní naviac a zároveň zvýšeným krútiacim momentom z pôvodných 380 Nm na konečných 460 Nm.

Úpravy od ABT pre Audi TTS zahŕňajú tiež sadu aerodynamických doplnkov (predný spojler, kryty zrkadiel, zadný spojler), nové kolesá vo veľkostiach od osemnástich do dvadsiatich palcov, športový výfuk, športové stabilizátory alebo podvozok znížený vpredu o 35 mm a vzadu o 30 mm. Do interiéru môžete dostať navyše napríklad čalúnenie Alcantarou.

A pokiaľ práve nevlastníte TTS, ale v garáži vám parkuje len základné TT s výkonom 169 kW (230 k), aj pre vás má ABT riešenie. Na jeho konci bude mať vaše auto 228 kW (310 k) a 440 Nm (štandard je 370 Nm).

ttabt_01.jpgttabt_02.jpgttabt_03.jpgttabt_04.jpgttabt_06.jpgttabt_07.jpgttabt_12.jpgttabt_08.jpgttabt_09.jpgttabt_10.jpgttabt_11.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY