vytisknout velikost písma Audi TTS ponúkne po úprave od ABT 370 koní. Zatiaľ...

Audi TTS ponúkne po úprave od ABT 370 koní. Zatiaľ...

Spoločnosť ABT predstavila ďalšiu úpravu pre model značky Audi. Tentoraz došlo na TTS ponúkajúce v štandarde 228 kW (310 k). Komu to nestačí, ten môže vďaka ABT dostať pod kapotu 272 kW (370 koní).

Presne povedané možno "zatiaľ dostať pod kapotu" 272 kW (370 koní), pretože ako ABT píše vo svojej tlačovej správe, technici už pracujú na úprave, ktorá pridá ešte viac výkonu. Zatiaľ si ale musíme vystačiť s prídelom šesťdesiatich koní naviac a zároveň zvýšeným krútiacim momentom z pôvodných 380 Nm na konečných 460 Nm.

Úpravy od ABT pre Audi TTS zahŕňajú tiež sadu aerodynamických doplnkov (predný spojler, kryty zrkadiel, zadný spojler), nové kolesá vo veľkostiach od osemnástich do dvadsiatich palcov, športový výfuk, športové stabilizátory alebo podvozok znížený vpredu o 35 mm a vzadu o 30 mm. Do interiéru môžete dostať navyše napríklad čalúnenie Alcantarou.

A pokiaľ práve nevlastníte TTS, ale v garáži vám parkuje len základné TT s výkonom 169 kW (230 k), aj pre vás má ABT riešenie. Na jeho konci bude mať vaše auto 228 kW (310 k) a 440 Nm (štandard je 370 Nm).

ttabt_01.jpgttabt_02.jpgttabt_03.jpgttabt_04.jpgttabt_06.jpgttabt_07.jpgttabt_12.jpgttabt_08.jpgttabt_09.jpgttabt_10.jpgttabt_11.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY