vytisknout velikost písma Audi TT RS sa rozcvičuje na Nürburgringu. Znie výborne

Do premiéry nového Audi TT RS už zrejme veľa času nezostáva. Veď to nie je tak dávno, kedy bola nová generácia TT RS odfotená na benzínke bez akéhokoľvek maskovania. Testovanie však ešte prebieha v plnom prúde a automobilka toto ostré kupé ladí samozrejme na severnej slučke Nürburgringu.
Audi TT RS sa rozcvičuje na Nürburgringu. Znie výborne

Už podľa zvuku prototypu je jasné, že sa pod kapotou zase objaví päťvalec 2.5 TFSI, ktorý by sa mal tentoraz so svojim výkonom pozrieť k hranici 400 koní. Jedná sa ale údajne od základu o úplne nový motor, len bude s rovnakým obchodným označením. Pohon všetkých kolies riešený upraveným Haldex bude samozrejmosťou a hovorí sa o tom, že Audi TT RS už nebude mať manuálnu prevodovku. Spolu s uzavretým kupé zrejme príde aj roadster TT RS, čo by bol logický krok.

O novom päťvalci 2,5 l sa hovorí, že by sa mohlo dostať pod kapotu nielen Audi RS3, ale dokonca aj do Volkswagenu Golf R400. Otázkou ale je, či v súčasnej atmosfére znižovania nákladov vôbec Volkswagen produkčnú verziu Golfu R400 urobí. 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY