vytisknout velikost písma Audi TT RS sa rozcvičuje na Nürburgringu. Znie výborne

Do premiéry nového Audi TT RS už zrejme veľa času nezostáva. Veď to nie je tak dávno, kedy bola nová generácia TT RS odfotená na benzínke bez akéhokoľvek maskovania. Testovanie však ešte prebieha v plnom prúde a automobilka toto ostré kupé ladí samozrejme na severnej slučke Nürburgringu.
Audi TT RS sa rozcvičuje na Nürburgringu. Znie výborne

Už podľa zvuku prototypu je jasné, že sa pod kapotou zase objaví päťvalec 2.5 TFSI, ktorý by sa mal tentoraz so svojim výkonom pozrieť k hranici 400 koní. Jedná sa ale údajne od základu o úplne nový motor, len bude s rovnakým obchodným označením. Pohon všetkých kolies riešený upraveným Haldex bude samozrejmosťou a hovorí sa o tom, že Audi TT RS už nebude mať manuálnu prevodovku. Spolu s uzavretým kupé zrejme príde aj roadster TT RS, čo by bol logický krok.

O novom päťvalci 2,5 l sa hovorí, že by sa mohlo dostať pod kapotu nielen Audi RS3, ale dokonca aj do Volkswagenu Golf R400. Otázkou ale je, či v súčasnej atmosfére znižovania nákladov vôbec Volkswagen produkčnú verziu Golfu R400 urobí. 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY