vytisknout velikost písma Audi TT RS ponúkne v úprave od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Audi TT RS ponúkne v úprave od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Na novú generáciu Audi TT RS sa zatiaľ ešte čaká. Ak vám došla trpezlivosť a chcete poriadne ostré TT hneď, môžete využiť napríklad služby spoločnosti Mcchip-dkr, ktorá pripravila sériu úprav určených pre starú generáciu TT RS.

Preplňovaný päťvalec veľkosti 2,5 litra ponúka v štandarde 250 kW (340 k) a 450 Nm. Ľudia od Mcchip-dkr upravili systém preplňovania, pozmenili zvody aj výfuk a k tomu dostal motor nový softvér. Sčítané a podčiarknuté, výsledná úprava ponúka plných 348 kW (473 k) a krútiaci moment 610 Nm.

S takýmito parametrami si môžete šliapnuť aj na staršie Audi R8.
Aktuálne úpravy pre Audi TT RS nie sú zďaleka prvým tuningom od Mcchip určeným pre tento model. V minulosti si už záujemcovia mohli kúpiť navýšenie výkonu na 380 koní, komu to nestačilo, tomu spomínaná spoločnosť dopriala okrúhlych 400 koní. Už táto varianta bola schopná rýchlosti 300 km/h. Jazda s najnovšou a ešte silnejšou verziou bude určite veľmi zaujímavá.

tt_5.jpgtt_6.jpgtt_2.jpgtt_3.jpgtt_4.jpgtt_7.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY