vytisknout velikost písma Audi TT RS ponúkne v úprave od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Audi TT RS ponúkne v úprave od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Na novú generáciu Audi TT RS sa zatiaľ ešte čaká. Ak vám došla trpezlivosť a chcete poriadne ostré TT hneď, môžete využiť napríklad služby spoločnosti Mcchip-dkr, ktorá pripravila sériu úprav určených pre starú generáciu TT RS.

Preplňovaný päťvalec veľkosti 2,5 litra ponúka v štandarde 250 kW (340 k) a 450 Nm. Ľudia od Mcchip-dkr upravili systém preplňovania, pozmenili zvody aj výfuk a k tomu dostal motor nový softvér. Sčítané a podčiarknuté, výsledná úprava ponúka plných 348 kW (473 k) a krútiaci moment 610 Nm.

S takýmito parametrami si môžete šliapnuť aj na staršie Audi R8.
Aktuálne úpravy pre Audi TT RS nie sú zďaleka prvým tuningom od Mcchip určeným pre tento model. V minulosti si už záujemcovia mohli kúpiť navýšenie výkonu na 380 koní, komu to nestačilo, tomu spomínaná spoločnosť dopriala okrúhlych 400 koní. Už táto varianta bola schopná rýchlosti 300 km/h. Jazda s najnovšou a ešte silnejšou verziou bude určite veľmi zaujímavá.

tt_5.jpgtt_6.jpgtt_2.jpgtt_3.jpgtt_4.jpgtt_7.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY