vytisknout velikost písma Audi TT RS bude, Roadster príde už do Paríža

Audi TT RS bude, Roadster príde už do Paríža

Automobilka Audi údajne privezie do Paríža aj otvorený model nového Audi TT, ktoré sa predstavilo tento rok na jar na autosalóne v Ženeve ako kupé. Podľa stránok Car Advice Audi potvrdilo aj príchod ostrého modelu TT RS, po ktorom je už teraz slušný dopyt.

Roadster Audi TT si zachová látkovú skladaciu strechu kvôli úspore hmotnosti a kompaktnosti. Pod kapotou sa nečaká žiadna revolúcia, ale v interiéri by sme mohli nájsť niekoľko noviniek. Jednou z nich má byť fúkanie teplého vzduchu na krk cestujúcich podobné systému AirScarf v Mercedese.

Von už sa tiež dostávajú informácie o nástupcovi modelu Audi TT RS. Podľa automobilky tento vrcholný model rozhodne ekonomický zmysel dáva, ale zrejme budeme musieť čakať až do roku 2017.

Dôležité ale je, že sa v prípade TT RS nebude konať žiadny downsizing. Auto opäť dostane päťvalec 2.5 TFSI, no ten bude musieť byť zásadne prepracovaný, aby vyhovel prísnejším emisným limitom aj pri náraste výkonu. V hre je aj aplikácia preplňovania elektrickým turbodúchadlom.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY