vytisknout velikost písma Audi TT Roadster ponúka vďaka úprave od ABT 310 koní a 440 Nm

Audi TT Roadster ponúka vďaka úprave od ABT 310 koní a 440 Nm

Ďalší výsledok práce spoločnosti ABT je určený pre nové Audi TT Roadster. Rovnako ako v mnohých iných prípadoch sa aj tu zvyšoval výkon motora, upravovala aerodynamika, vylepšený je tiež podvozok, nechýbajú poriadne kolesá, ani športový výfuk. Treba podotknúť, že takto upravený Audi TT Roadster vyzerá naozaj dobre.

Štandardné Audi TT Roadster s motorom 2.0 TFSI ponúka 169 kW (230 k) a 370 Nm. Ľudia od ABT však výkon zdvihli na 228 kW (310 k) a 440 Nm. Tieto parametre už sľubujú veľmi svižnú jazdu. Spolu s vyšším výkonom si môžete nechať upraviť aj podvozok, ktorý bude po zásahu ABT nižší. Na prednej náprave činí rozdiel 35 mm, vzadu potom 30 mm.

Spoločnosť ABT pripravila aj dizajnové vylepšenia. Iný je predný nárazník, vzadu nájdeme difúzor a menší spojler. Za zmienku určite stojí aj športový výfuk a dve dvojité koncovky. Čo sa interiéru týka, očakávajte bohaté čalúnenie Alcantarou a diódové ambientné osvetlenie.

abt_tt_03.jpgabt_tt_05.jpgabt_tt_06.jpgabt_tt_07.jpgabt_tt_10.jpgabt_tt_09.jpgabt_tt_08.jpgabt_tt_01.jpgabt_tt_04.jpgabt_tt_02.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY