vytisknout velikost písma Audi TT Roadster ponúka vďaka úprave od ABT 310 koní a 440 Nm

Audi TT Roadster ponúka vďaka úprave od ABT 310 koní a 440 Nm

Ďalší výsledok práce spoločnosti ABT je určený pre nové Audi TT Roadster. Rovnako ako v mnohých iných prípadoch sa aj tu zvyšoval výkon motora, upravovala aerodynamika, vylepšený je tiež podvozok, nechýbajú poriadne kolesá, ani športový výfuk. Treba podotknúť, že takto upravený Audi TT Roadster vyzerá naozaj dobre.

Štandardné Audi TT Roadster s motorom 2.0 TFSI ponúka 169 kW (230 k) a 370 Nm. Ľudia od ABT však výkon zdvihli na 228 kW (310 k) a 440 Nm. Tieto parametre už sľubujú veľmi svižnú jazdu. Spolu s vyšším výkonom si môžete nechať upraviť aj podvozok, ktorý bude po zásahu ABT nižší. Na prednej náprave činí rozdiel 35 mm, vzadu potom 30 mm.

Spoločnosť ABT pripravila aj dizajnové vylepšenia. Iný je predný nárazník, vzadu nájdeme difúzor a menší spojler. Za zmienku určite stojí aj športový výfuk a dve dvojité koncovky. Čo sa interiéru týka, očakávajte bohaté čalúnenie Alcantarou a diódové ambientné osvetlenie.

abt_tt_03.jpgabt_tt_05.jpgabt_tt_06.jpgabt_tt_07.jpgabt_tt_10.jpgabt_tt_09.jpgabt_tt_08.jpgabt_tt_01.jpgabt_tt_04.jpgabt_tt_02.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY