vytisknout velikost písma Audi TT Roadster na fotkách priamo z Paríža. Koncernový večer začal

Audi TT Roadster na fotkách priamo z Paríža. Koncernový večer začal

Koncernový večer Volkswagen odštartoval predstavením nového Audi TT Roadster. Základné fakty už automobilka zverejnila skôr. K dispozícii budú od začiatku motory 2.0 TDI s výkonom 135 kW (184 k) a 2.0 TFSI naladené na 169 kW (230 k).

Vrcholom ponuky je potom Audi TTS Roadster, ktoré poháňa dvojliter TFSI vyladený na 228 kW (310 k) a 380 Nm. Vďaka štandardne dodávanému pohonu všetkých kolies nemá problém zvládnuť stovku za 4,9 sekundy a rozbehnúť sa na elektronicky obmedzených 250 km/h. Audi TTS má aj štandardne elektronicky nastaviteľný podvozok.

audi_tt_1.jpgaudi_tt_2.jpgaudi_tt_3.jpgaudi_tt_4.jpgaudi_tt_5.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY