vytisknout velikost písma Audi TT dostalo základný motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a viac...

Audi TT dostalo základný motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a viac...

Audi rozšírilo ponuku motorizácií pre model TT o novú základnú verziu. Od júla tohto roku si záujemcovia budú môcť kúpiť prevedenie osadené motorom 1.8 TFSI s výkonom 132 kW (180 k). Na slovenskú cenu si musíme počkať, v Nemecku bude taký voz stáť 32 100 eur za verziu Coupé a 34 500 eur v prevedení Roadster.

Benzínová tisícosemstovka ponúkne 132 kW (180 k) a vrchol krútiaceho momentu 250 Nm dostupný v rozmedzí od 1250 do 5000 ot./min. Štvorvalec používa priamy aj nepriamy vstrek paliva a kompaktnému Audi vystačia jeho parametre na zrýchlenie z nuly na stovku za 6,9 s v kombinácii s manuálom, respektíve za sedem sekúnd, ak bude v aute príplatkový šesťstupňový automat. Roadster s týmto motorom potom bude o tri desatiny sekundy pomalší.

Maximálna rýchlosť základného Audi TT činí 241 km/h, v prípade Roadsteru sa nepohne na viac než 237 km/h. Spotreba Coupé sa pohybuje podľa oficiálnych údajov v rozmedzí od siedmich do 7,6 l/100 km, Roadster by mal vykázať spotrebu o desatinu litra vyššie.

tt_5.jpgtt_1.jpgtt_2.jpgtt_3.jpgtt_4.jpgtt_6.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY