vytisknout velikost písma Audi TT dostalo základný motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a viac...

Audi TT dostalo základný motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a viac...

Audi rozšírilo ponuku motorizácií pre model TT o novú základnú verziu. Od júla tohto roku si záujemcovia budú môcť kúpiť prevedenie osadené motorom 1.8 TFSI s výkonom 132 kW (180 k). Na slovenskú cenu si musíme počkať, v Nemecku bude taký voz stáť 32 100 eur za verziu Coupé a 34 500 eur v prevedení Roadster.

Benzínová tisícosemstovka ponúkne 132 kW (180 k) a vrchol krútiaceho momentu 250 Nm dostupný v rozmedzí od 1250 do 5000 ot./min. Štvorvalec používa priamy aj nepriamy vstrek paliva a kompaktnému Audi vystačia jeho parametre na zrýchlenie z nuly na stovku za 6,9 s v kombinácii s manuálom, respektíve za sedem sekúnd, ak bude v aute príplatkový šesťstupňový automat. Roadster s týmto motorom potom bude o tri desatiny sekundy pomalší.

Maximálna rýchlosť základného Audi TT činí 241 km/h, v prípade Roadsteru sa nepohne na viac než 237 km/h. Spotreba Coupé sa pohybuje podľa oficiálnych údajov v rozmedzí od siedmich do 7,6 l/100 km, Roadster by mal vykázať spotrebu o desatinu litra vyššie.

tt_5.jpgtt_1.jpgtt_2.jpgtt_3.jpgtt_4.jpgtt_6.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY