vytisknout velikost písma Audi TT dostalo základný motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a viac...

Audi TT dostalo základný motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a viac...

Audi rozšírilo ponuku motorizácií pre model TT o novú základnú verziu. Od júla tohto roku si záujemcovia budú môcť kúpiť prevedenie osadené motorom 1.8 TFSI s výkonom 132 kW (180 k). Na slovenskú cenu si musíme počkať, v Nemecku bude taký voz stáť 32 100 eur za verziu Coupé a 34 500 eur v prevedení Roadster.

Benzínová tisícosemstovka ponúkne 132 kW (180 k) a vrchol krútiaceho momentu 250 Nm dostupný v rozmedzí od 1250 do 5000 ot./min. Štvorvalec používa priamy aj nepriamy vstrek paliva a kompaktnému Audi vystačia jeho parametre na zrýchlenie z nuly na stovku za 6,9 s v kombinácii s manuálom, respektíve za sedem sekúnd, ak bude v aute príplatkový šesťstupňový automat. Roadster s týmto motorom potom bude o tri desatiny sekundy pomalší.

Maximálna rýchlosť základného Audi TT činí 241 km/h, v prípade Roadsteru sa nepohne na viac než 237 km/h. Spotreba Coupé sa pohybuje podľa oficiálnych údajov v rozmedzí od siedmich do 7,6 l/100 km, Roadster by mal vykázať spotrebu o desatinu litra vyššie.

tt_5.jpgtt_1.jpgtt_2.jpgtt_3.jpgtt_4.jpgtt_6.jpg

Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Optima GT pre Kiu v Európe je stále vlajkovou loďou. Štýlový model Stinger čaká za rohom. A to je ďalšia pieseň.

11. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY