vytisknout velikost písma Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 sa predstavilo doslova pred pár dňami, napriek tomu je tu už teraz prvý tuning. Postarala sa o neho spoločnosť JE Design, ktorá pripravila veľa výrazný body-kit a ktorá sľubuje aj celkom brutálny výkon. Naftový osemvalec údajne dostane po zásahu ľudí od tohto úpravca 384 kW, teda v prepočte 522 dieselových koní.

Čo presne bude stáť za zvyšovaním výkonu pri motore, ktorý ako vôbec prvý sériovo vyrábaný pracuje s elektrickým kompresorom, to JE Design neuvádza. Za to ale ponúka zvýšenie výkonu aj pre klasický trojlitrový diesel, ktorý má v sériovom prevedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu sa môžu zákazníci tešiť na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si potom môžete nechať nasadiť nielen na SQ7, ale aj na klasickú verziu poslednej generácie tohto obrovského SUV. Súčasťou úprav sú aj dva varianty výfuku, keď jedna používa hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ten druhý má okrúhle koncovky s priemerom 100 mm. Čo sa týka diskov, spoločnosť JE Design pripravila veľkosť 22 palcov s pneumatikami o rozmere 295/30 R22.

jed_8.jpgjed_2.jpgjed_3.jpgjed_1.jpgjed_4.jpgjed_5.jpgjed_6.jpgjed_7.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY