vytisknout velikost písma Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 sa predstavilo doslova pred pár dňami, napriek tomu je tu už teraz prvý tuning. Postarala sa o neho spoločnosť JE Design, ktorá pripravila veľa výrazný body-kit a ktorá sľubuje aj celkom brutálny výkon. Naftový osemvalec údajne dostane po zásahu ľudí od tohto úpravca 384 kW, teda v prepočte 522 dieselových koní.

Čo presne bude stáť za zvyšovaním výkonu pri motore, ktorý ako vôbec prvý sériovo vyrábaný pracuje s elektrickým kompresorom, to JE Design neuvádza. Za to ale ponúka zvýšenie výkonu aj pre klasický trojlitrový diesel, ktorý má v sériovom prevedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu sa môžu zákazníci tešiť na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si potom môžete nechať nasadiť nielen na SQ7, ale aj na klasickú verziu poslednej generácie tohto obrovského SUV. Súčasťou úprav sú aj dva varianty výfuku, keď jedna používa hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ten druhý má okrúhle koncovky s priemerom 100 mm. Čo sa týka diskov, spoločnosť JE Design pripravila veľkosť 22 palcov s pneumatikami o rozmere 295/30 R22.

jed_8.jpgjed_2.jpgjed_3.jpgjed_1.jpgjed_4.jpgjed_5.jpgjed_6.jpgjed_7.jpg
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY