vytisknout velikost písma Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 sa predstavilo doslova pred pár dňami, napriek tomu je tu už teraz prvý tuning. Postarala sa o neho spoločnosť JE Design, ktorá pripravila veľa výrazný body-kit a ktorá sľubuje aj celkom brutálny výkon. Naftový osemvalec údajne dostane po zásahu ľudí od tohto úpravca 384 kW, teda v prepočte 522 dieselových koní.

Čo presne bude stáť za zvyšovaním výkonu pri motore, ktorý ako vôbec prvý sériovo vyrábaný pracuje s elektrickým kompresorom, to JE Design neuvádza. Za to ale ponúka zvýšenie výkonu aj pre klasický trojlitrový diesel, ktorý má v sériovom prevedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu sa môžu zákazníci tešiť na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si potom môžete nechať nasadiť nielen na SQ7, ale aj na klasickú verziu poslednej generácie tohto obrovského SUV. Súčasťou úprav sú aj dva varianty výfuku, keď jedna používa hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ten druhý má okrúhle koncovky s priemerom 100 mm. Čo sa týka diskov, spoločnosť JE Design pripravila veľkosť 22 palcov s pneumatikami o rozmere 295/30 R22.

jed_8.jpgjed_2.jpgjed_3.jpgjed_1.jpgjed_4.jpgjed_5.jpgjed_6.jpgjed_7.jpg
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY