vytisknout velikost písma Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 sa predstavilo doslova pred pár dňami, napriek tomu je tu už teraz prvý tuning. Postarala sa o neho spoločnosť JE Design, ktorá pripravila veľa výrazný body-kit a ktorá sľubuje aj celkom brutálny výkon. Naftový osemvalec údajne dostane po zásahu ľudí od tohto úpravca 384 kW, teda v prepočte 522 dieselových koní.

Čo presne bude stáť za zvyšovaním výkonu pri motore, ktorý ako vôbec prvý sériovo vyrábaný pracuje s elektrickým kompresorom, to JE Design neuvádza. Za to ale ponúka zvýšenie výkonu aj pre klasický trojlitrový diesel, ktorý má v sériovom prevedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu sa môžu zákazníci tešiť na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si potom môžete nechať nasadiť nielen na SQ7, ale aj na klasickú verziu poslednej generácie tohto obrovského SUV. Súčasťou úprav sú aj dva varianty výfuku, keď jedna používa hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ten druhý má okrúhle koncovky s priemerom 100 mm. Čo sa týka diskov, spoločnosť JE Design pripravila veľkosť 22 palcov s pneumatikami o rozmere 295/30 R22.

jed_8.jpgjed_2.jpgjed_3.jpgjed_1.jpgjed_4.jpgjed_5.jpgjed_6.jpgjed_7.jpg
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY