vytisknout velikost písma Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 dostalo od JE Design širšiu karosériu a 522 naftových koní

Audi SQ7 sa predstavilo doslova pred pár dňami, napriek tomu je tu už teraz prvý tuning. Postarala sa o neho spoločnosť JE Design, ktorá pripravila veľa výrazný body-kit a ktorá sľubuje aj celkom brutálny výkon. Naftový osemvalec údajne dostane po zásahu ľudí od tohto úpravca 384 kW, teda v prepočte 522 dieselových koní.

Čo presne bude stáť za zvyšovaním výkonu pri motore, ktorý ako vôbec prvý sériovo vyrábaný pracuje s elektrickým kompresorom, to JE Design neuvádza. Za to ale ponúka zvýšenie výkonu aj pre klasický trojlitrový diesel, ktorý má v sériovom prevedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu sa môžu zákazníci tešiť na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si potom môžete nechať nasadiť nielen na SQ7, ale aj na klasickú verziu poslednej generácie tohto obrovského SUV. Súčasťou úprav sú aj dva varianty výfuku, keď jedna používa hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ten druhý má okrúhle koncovky s priemerom 100 mm. Čo sa týka diskov, spoločnosť JE Design pripravila veľkosť 22 palcov s pneumatikami o rozmere 295/30 R22.

jed_8.jpgjed_2.jpgjed_3.jpgjed_1.jpgjed_4.jpgjed_5.jpgjed_6.jpgjed_7.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY