vytisknout velikost písma Audi SQ5 dostalo od ABT 365 naftových koní. Stovku dá pod päť sekúnd

Audi SQ5 dostalo od ABT 365 naftových koní. Stovku dá pod päť sekúnd

Vo Frankfurte bolo vidieť Audi SQ5 Plus s naftovým motorom posilneným na 250 kW (340 k) a 700 Nm. Je vám to stále málo? Potom môžete zabrúsiť do ponuky spoločnosti ABT. Tá po novom pripravila pre tento model sadu úprav v čele s výkonom zvýšeným na 268 kW (365 k).

Naftový šesťvalec okrem vyššieho výkonu disponuje aj nepatrne vyšším krútiacim momentom. Ten vrcholí hodnotou 710 Nm. Presný údaj o zrýchlenie na 100 km/h ABT vo svojej tlačovej správe neuvádza, no tešiť sa máme na čas pod päť sekúnd. Dá sa tomu veriť, pretože SQ5 Plus zvládne túto disciplínu za 5,1 s. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 260 km/h.

Okrem výkonu motora si samozrejme môžete nechať vylepšiť aj ďalšie veci. ABT dáva k dispozícii sadu úprav zameraných na aerodynamiku (zadný spojler, iný predný nárazník, novú masku chladiča...), podložky pod kolesá, ktoré zvýšia rozchod o 3 až 7 cm alebo nové odpruženie, vďaka ktorému môže klesnúť výška podvozku až o 30 mm vpredu a až o 35 mm vzadu.

A samozrejme nesmieme zabudnúť na disky. Tých majú zákazníci na výber viac, pričom sa bavíme o veľkostiach 20 až 21 palcov.

ABT_SQ5_001.jpgABT_SQ5_002.jpgABT_SQ5_003.jpgABT_SQ5_004.jpgABT_SQ5_005.jpgABT_SQ5_006.jpgABT_SQ5_008.jpgABT_SQ5_010.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY