vytisknout velikost písma Audi S1 Quattro odhalené na prvých fotkách, sledujte premiéru naživo

Už o niekoľko hodín bude verejnosti odhalené nové, zrejme pekne ostré Audi S1. Konkurenciu má deklasovať predovšetkým pohonom všetkých kolies.
Audi S1 Quattro odhalené na prvých fotkách, sledujte premiéru naživo

Bude to nepochybne pekelne rýchly stroj. Naposledy sa o jeho prípravách špekulovalo na konci roka 2010, avšak potom bol projekt odložený, aby sa na scéne znovu objavil len pred niekoľkými týždňami. Už zajtra bude predbežne odhalený nový model Audi S1 Quattro, ktorý sa oficiálne predstaví na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve. Stane sa špičkovou verziou najmenšieho modelu Audi, ale zároveň predznamená facelift celého radu Audi A1 prezentovaného v roku 2010 na ženevskom autosalóne.

Audi S1 prev 2 1.jpgAudi S1 prev 2 2.jpgAudi S1 prev 2 3.jpgAudi S1 prev 2 4.jpgAudi S1 prev 2 5.jpg
Nové Audi S1 Quattro je po rokoch odkladania konečne tu!

Zatiaľ nie je nič isté, avšak o pohon novinky sa podľa všetkého postará zážihový štvorvalec 2,0 TFSI s výkonom naladeným zhruba na 230 koní (169 kW), ktorého krútiaci moment sa bude cez šesťstupňovú, manuálne radenú prevodovku prenášať na kolesá oboch náprav. Možno predpokladať, že upravené svetlomety vpredu i vzadu budú spolu s niektorými ďalšími, z priložených snímok vysoko výraznými črtami prevzaté aj pre plánovaný facelift základnej rady A1.

Priamy prenos zo slávnostného odhalenia Audi S1 Quattro môžete sledovať tu. Začať by mal presne v deväť hodín:

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY